دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حقیقت جنگ آنقدر روشن است که نیازی به غلو و بزرگ نمایی ندارد و هدف ما نیز استفاده از زبان صادقانه و عمل مخلصانه در راه بازگویی خاطرات است.

سرلشگر صفوی: اوباما می‌دانست که باید به ایران امتیاز بدهد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از راویان نهضت خاطره گویی دفاع مقدس، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به ایجاد نهضت خاطره گویی، اظهار داشت: رهبری هدف از این نهضت را ساختن جوانان برشمردند و ما نیز برای این سازوکار جدید ابتدا منشوری تهیه کردیم و برای اجرای این منشور ٢٥ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه را دعوت به همکاری شد.

صفوی افزود: جامعه هدف ما در وهله اول نیروهای کادر و وظیفه نیروهای مسلح است چراکه در سال ٤٠٠ هزار نفر از جوانان در قالب خدمت سربازی وارد نیروهای مسلح می شوند.

وی گفت: حقیقت جنگ آنقدر روشن است که نیازی به غلو و بزرگ نمایی ندارد و هدف ما نیز استفاده از زبان صادقانه و عمل مخلصانه در این راه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: در طول جنگ به صورت داوطلبانه ٢ میلیون بسیجی شرکت کردند و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه نیز جمعیتی حدود ٥٠٠ هزار نفر داشتند. پشت این جمعیت رزمنده نیز ٣٦ میلیون جمعیت کشور حضور داشت که عمق دفاع ما را به جامعه کشانده بود.

صفوی گفت: با انسجام و وحدت داخلی اعم از قوای سه گانه و مردم زیر پرچم رهبری توانستیم به پیروزی برسیم، با استفاده از همان رموز در جنگ اقتصادی و جنگ روانی نیز می توانیم در این مبارزه پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ دفاع مقدس می توانیم در جنگ فرهنگی پیروز شویم. راهبرد دشمنان تاثیر بر اندیشه و باورمندی جوانان کشور ماست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: نمی توانیم جلوی ماهواره، شبکه های مجازی و شبکه ارتباط جهانی را بگیریم، اما می توانیم از همین شبکه ها و علم و فناوری به نفع اوزش های ملی و اسلامی مان استفاده کنیم.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: چهل سال قبل کسی فکر نمی کرد رژیم صهیونیستی به این درماندگی بیفتد و مکتب مقاومت برخاسته از انقلاب اسلامی ایران به فلسطین برود و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان را به وجود بیاورد. این روح مقاومت به سوریه، عراق و یمن نیز رفت.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یک قدرت معنوی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی در منطقه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است و باید با آن کنار بیاید و به آن امتیاز بدهد؛ اما رئیس جمهور جدید آمریکا با تحریک صهیونیست ها نفهمید.

صفوی ادامه داد: جان بولتون حقوق بگیر منافقین در آمریکا بود و منافقین به او پول می دادند تا علیه ایران در آمریکا سخنرانی کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا چندسال آینده شر آمریکا و رژیم های ظالم از منطقه کنده شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.