خراسان جنوبی-علیرضا زمان زاده گفت: آنچه باید در اولویت برنامه های ساماندهی جوانان باشد اشتغال است هرچند در بخش هایی مانند کشاورزی تسهیلات ارائه میشود ولی برای قشر تحصیلکرده اقدام مناسبت تری مورد انتظار میباشد.

اشتغال جوانان در اولویت برنامه ها باشد/مشکلات ورزشی بشرویه نیازمند نگاه مساعد استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "علیرضا زمان زاده"  فرماندار شهرستان بشرویه ظهر امروز در نشست برنامه ریزی جوانان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  در محل فرمانداری شهرستان بشرویه برگزار شد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته خاطر نشان کرد:اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی امور   جوانان و برنامه هایی از جمله برنامه های فرهنگی قرانی و ورزشی انجام شده که بنظر میرسد کافی نیست.

وی افزود: آنچه باید در اولویت برنامه های ساماندهی جوانان باشد اشتغال است هرچند در بخش هایی مانند کشاورزی تسهیلات ارائه میشود ولی برای قشر تحصیلکرده اقدام مناسبت تری مورد انتظار میباشد.

زمان زاده  افزود: در بخش اشتغال جوانان روستایی و عشایری مبالغی نزدیک به ۲ میلیارد تومان ارائه میشود ولی انتظار جوانان برای ایجاد زمینه اشتغال هنوز هم جای کار دارد.

فرماندار بشرویه با اشاره به توزیع اعتبارات هم گفت:بشرویه به خاطر جمعیت و وسعت آن در رتبه آخر قرار گرفته و از اعتبارات کمتری بهره مند میشود.

زمان زاده با اشاره به فعالیت باشگاه های ورزشی گفت:تعداد خوبی باشگاه ورزشی در سطح شهر فعال هستند و انتظاراست در سطح روستاهای پرجمعیت نیز این اتفاق بیفتد.

فرماندار بشرویه همچنین در نشست شورای ورزش که در ادامه برگزار شد به مشکلات بخش ورزشی و امکانات اشاره کرد و گفت:آنچه که در بشرویه مشکل اساسی محسوب میشود نبود سالن ورزشی استاندارد  است.

زمان زاده افزود:مجموعه ورزشی چمران آموزش و پرورش از دیگر مجموعه های ورزشی است که چمن آن خشک شده  و تقاضا میشود بصورت  مشارکتی نسبت به تامین چمن مصنوعی مساعدت شود.

فرماندار بشرویه افزود:از دیگر نیازها احداث زمین فوتبال ساحلی است که با مشارکت شهرداری میتواند مجموعه ورزشی خوبی باشد.

وی با اشاره به دیگر مشکلات و کمبودهای ورزشی بشرویه گفت:نبود سالن رختکن در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی ،عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی از دیگر مشکلات شهرستان بشرویه محسوب میشود.

گفتنی است در پایان نشست از مقام آوران کشوری فوتبال بشرویه تجلیل شد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.