خراسان جنوبی-سرپرست گفت:با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی وزیر محترم برای استخر شنای بشرویه روند  تکمیل این آغاز خواهد شد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به پروژه نیمه تمام استخرشنای اداره ورزش بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"مهران سرپرست "مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست برنامه ریزی جوانان و همچنین شورای ورزش شهرستان  بشرویه که بعد از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به استفاده از ظرفیت های موجود برای حل مشکلات جوانان استان خاطرنشان کرد: در شورای استان که مقام عالی دولت آقای استاندار هستند توجهی ویژه ای برای اشتغال جوانان صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس ظرفیت جوانان کشور بسیار بالا رفته و ایران در ردیف جوان ترین کشورهای دنیا بود که از فرصتهای جوانگرایی و مشارکت در سازندگی کشور بهره گرفته شد .

سرپرست افزود: تشکل سازمان امور جوانان مدت خوبی هدایت امور فرهنگی ،اقتصادی ،هویتی و مشارکت جویی جوانان را تدوین می کرد که نسبتاً توفیقات خوبی را هم به دنبال داشت یکی از برنامه‌های این تشکل توجه ویژه به موضوع ازدواج جوانان در حوزه‌های ارائه تسهیلات ارزان قیمت ،فرهنگ‌سازی ازدواج آسان بود که تا حدودی نیز موفق عمل کرد.

 وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه تشکلات سازمان ملی جوانان رو به پیشرفت بود ولی ادغام این سازمان با سازمان تربیت بدنی تصمیم های کلان را برای جوانان مدتی با وقفه همراه کرد ولی در حال حاضر روند خوبی برای حل مشکلات جوانان پیش رواست.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  با اشاره به افزایش سن ازدواج جوانان هم گفت :در حال حاضر سن جوانان از ۱۵ تا ۳۵ سال تغییر کرده است و آنچه که معمول شده در برخی از کارهای اجرایی فقط به دنبال تشکیل کمیته و کمیسیون هستیم که عموماً خروجی مناسبی ندارد و باید کار خط تخصصی انجام شود

وی با اشاره به اجرای طرح سامانه کارا هم بیان کرد :طرح سامانه کارا، کارورزی و تکاپو در ستاد امور جوانان دنبال می‌شود.

 سرپرست با اشاره به برخی موازی‌کاری های اداری هم گفت :یکی از مواردی که روند توجه به مشکلات جوانان را کند میکند فعالیت موازی سایر دستگاه‌های است که باید مدیریت شده و این فعالیت ها در کنار هم قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود:از مشکلات اصلی که امروز گریبانگیر جوانان است مسئله هویت یابی است که متاسفانه مسائلی از قبیل اعتیاد ،طلاق و خیانت در  جوانان افزایش یافته است .

وی افزود: مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان مسئله کمیته‌های تخصصی را بیشتر مورد توجه قرار دهد و لازم است ادارات و نهادهای متولی که برای جوانان برنامه دارند با نماینده اداره ورزش و جوانان همکاری بیشتری داشته باشند تا بخشی از کارها را نیز این ادارات بر عهده بگیرند

سرپرست در ادامه با اشاره به مشکلات بخش ورزشی شهرستان بشرویه هم گفت :در تلاش هستیم در طرح‌های سمن ها ورود پیدا کرده و کمک کنیم .

وی با اشاره به مقوله ورزش و اهمیت به آن گفت: ورزش در یکی از مقاطع زمانی مخصوص یک قشر خاص بود ولی در حال حاضر به عنوان یک پدیده اجتماعی عمومیت پیدا کرده و در بستر ورزش می توان فرصت های مناسبی را برای فعالیت های اخلاقی فرهنگی و اجتماعی به وجود آورد چرا که ورزش دامنه مخاطب خاصی ندارد و تمام سنین را شامل می شود.

سرپرست با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اداری نیز به  ورزش  کمک کنند گفت :دستگاه‌های اداری باید برای کارکنان و خانواده‌های خود برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مناسبی داشته باشند و همچنین برای فعالیت های ورزشی خود ارائه گزارش کار داشته باشند.

 وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تا در مناسبت‌های مختلف به کمک ادارات و نهادها همایش های فرهنگی و ورزشی برگزار شود سرپرست با اشاره به تخصیص اعتبارات هم خاطرنشان کرد: اعتباری قریب به ۵۰ میلیون تومان برای هئت‌های ورزشی، ۲۰ میلیون تومان به ورزش همگانی و ۲۰ میلیون تومان در ردیف ورزش عشایر روستایی اختصاص داده و همچنین آمادگی کلنگ‌زنی پروژه سکوی تماشاچیان را در بشرویه داریم.

 سرپرست همچنین با اشاره به برگزاری همایش ورزشی استانی هم گفت :آمادگی داریم تا همایش ورزشی استانی با پخش زنده زنده از شبکه استانی را در بشرویه برگزار کنیم.

مدیر کل امور ورزش و جوانان از تخصیص اعتبار برای استخر شنای بشرویه هم خبر داد و گفت :با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی وزیر محترم برای استخر شنای بشرویه روند  تکمیل این آغاز خواهد شد

سرپرست با اشاره به اجرای چمن مصنوعی در زمین های ورزشی روستایی هم گفت :از محل اعتبارات توسعه ملی آمادگی داریم تا زمین ورزشی در روستا را با محوریت چمن مصنوعی انجام دهیم.

 وی با اشاره به اجرای پروژه های شهر ارسک هم گفت :تلاش می‌شود تا از محل منابع ملی و با پیگیری نماینده مبالغی را برای پروژه های این شهر در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.