کارشناس هواشناسی استان قزوین از کاهش محسوس دما با ورود سامانه جدید بارشی هشدار داد.

هواشناسی قزوین نسبت به کاهش محسوس دما هشدار داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ندامشاطان گفت: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز لغایت روز بعد به صورت ابری، بتدریج بارش باران و برف، گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف بوده و برای روز جمعه تا روز شنبه به صورت ابری، در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش بادنسبتا شدید، در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و مه آلود پیشبینی میشود.

وی افزود: وضعیت نیمه ابری تا ابری، در اوایل وقت ارتفاعات بارش پراکنده برف و مه آلود و بتدریج کاهش پدیده نیز برای روز شنبه الی یکشنبه است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: براساس آخرین نقشههای پیش یابی، از امروز بتدریج با ورود سامانه بارشی به استان تا اوایل وقت شنبه در بعضی ساعات بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف خواهیم داشت؛ روز جمعه با نفوذ زبانه های پرفشار به منطقه وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و کاهش محسوس دما پیشبینی میشود.

مشاطان گفت: عمده فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت پنج شنبه تا صبح جمعه میباشد و ضمنا طی این مدت در پارهای مناطق پدیده مه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: براین اساس هشدارهایی از جمله کاهش محسوس دما، لغزندگی جادهها و کاهش دیدافقی به سبب بارش برف و باران و پدیده مه و احتمال کولاک برف در جادههای کوهستانی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.