رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در حوزه‌های عمرانی و اجرایی بسیار عقب است و متوسط بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی از متوسط کشوری بسیار پائین‌تر بوده است.

خراسان رضوی در حوزه‌های عمرانی و اجرایی بسیار عقب است

به گزارش قدس آنلاین،  حمید بنایی اظهار داشت: خواسته‌های صنفی فعالان حوزه حمل و نقل که ۲۱ مورد بوده کاملاً به‌حق بوده و مجلس وزارت راه و شهرسازی مکلف به تحقق خواسته‌ها کرده است.

وی افزود: سالانه ۴.۵ میلیون حلقه لاستیک نیاز داریم که ۱.۵ میلیون آن در کشور تولید می‌شود و یک میلیون حلقه هم وارداتی است و دو میلیون حلقه کم داریم و در سطح کشور خراسان رضوی با وجود بیشترین ترددها با دریافت ۳۰ هزار حلقه کمترین لاستیک را دریافت کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه‌ راه‌ها بسیار عقب هستیم، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی در حوزه‌های عمرانی و اجرایی بسیار عقب است و متوسط بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی از متوسط کشوری بسیار پائین‌تر بوده است و در هر کدام از این حوزه‌ها بیش از ۵۰ درصد از میانگین کشوری پائین‌تر است، آن هم در حالیکه سالانه یک سوم سفرهای کشور در خراسان رضوی بوده است.

بنایی تصریح کرد: بودجه ۹۸ تدوین شد و آماده اجرا شد که با ایراداتی از سوی مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف به‌خصوص اقتصاد مقاومتی همراه بود که در حال اصلاح آن و گرفتن تائیده از سوی ایشان جهت اجرا هستیم.

وی تاکید کرد: خراسان بزرگ ۲۶ نماینده دارد که ۱۸ نماینده آن از خراسان رضوی هستند و این خادمان خراسانی مردم در خانه ملت بزرگترین تصمیمات را در انتخابات و عزل وزرا و خدمت‌های شایسته و صادقانه مسئولان را داشته‌اند.
منبع: تسنیم
پایان پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.