منابع یمنی با اشاره به ادامه نقض آتش‌بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی، از انهدام یک خودروی متجاوزان در جیزان خبر دادند.

انهدام یک خودروی نظامی سعودی در جیزان
به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه المسیره از انهدام یک دستگاه خودروی نظامی ارتش عربستان در موضع نظامی الحسکول در جیزان خبر داد.

این در حالی است که تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی و مزدورانشان به مناطق مختلف الحدیده و نقض توافق سوئد و بی‌اعتنایی به آن ادامه دارد.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی رئیس کمیته  عالی انقلاب یمن تاکید کرد هر قطعنامه‌ای که از توقف تجاوز نظامی به یمن حمایت نکند، در حقیقت تلاشی برای از بین بردن تلاش‌های صلح است.

الحوثی خاطر نشان کرد مانع‌تراشی آمریکا در برابر پیش نویس قطعنامه انگلیس درباره یمن که وزیر خارجه انگلیس از ارائه آن به شورای امنیت طی ۴۸ ساعت آینده خبر داده بود، تاکید می‌کند که آمریکا و هپیمانان سعودی و  اماراتی و  دیگر کشورهای شرکت کننده در تجاوز نظامی به یمن، طرحی برای تشدید تجاوزات نظامی و به شکست کشاندن نتایج و  دستاوردهای نشست استکهلم برای ناکام گذاشتن تلاش‌های صلح به جای حمایت از آن در دست دارند. الحوثی، آمریکا و همپیمانانش را مسئول شکست تلاش‌های صلح دانست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.