خوزستان_ علی‌حسین حسین زاده اظهار کرد: با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان ٥٠ هزار برنامه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

٥٠ هزار برنامه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی تعریف و برنامه‌ریزی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی‌حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به جهت برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حضور دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه با توجه به مشکلات اقتصادی، مباحث مربوط به ناشران و کتابفروشی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معضلات آنها از سوی نمایندگان این صنف مطرح شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کارگروهی را تشکیل دهد و بعد از طرح موضوع آن، پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی شدن دارند را به عنوان مصوبه در شورای فرهنگ عمومی مطرح و به تصویب برسانند تا در نهایت این مصوبه‌ها را برای اجرایی شدن به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه دهیم.

حسین‌زاده ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که سازمان‌های مختلف و کسانی که در حوزه فرهنگ استان فعالیت می‌کنند متولی آن هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ٥٠ هزار برنامه را برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردیم که شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.