خراسان شمالی- اسفندیار ساجدی گفت: در حال حاضر با بهسازی اسناد مالی و اداری در سیستم بایگانی مخابرات و شماره گذاری و کد گذاریهای انجام شده، دسترسی به اسناد و مدارک مورد نیاز در کمترین زمان ممکن و به سهولت امکان پذیر است.

ثبت الکترونیکی اسناد منابع انسانی مخابرات استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، اسفندیار ساجدی، مدیر مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه خراسان شمالی ضمن بیان عملکرد واحد بایگانی مخابرات استان، از ثبت الکترونیکی اسناد و پرونده های پرسنلی در این مجموعه خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری انجام شده تمامی اسناد مربوط به نیروی انسانی مخابرات استان به صورت الکترونیکی ثبت و در سامانه hr سیستم جامع منابع انسانی شرکت مخابرات ایران ثبت شد.

ساجدی همچنین از ثبت الکترونیکی اسناد مالی درسالهای مالی گذشته خبرداد و اظهار داشت: تاکنون اسناد سال مالی ۹۵ به صورت فایل الکترونیکی ثبت شده است.

مدیر مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به برنامه ی ثبت کلیه اسناد سنوات مالی گذشته گفت: در حال حاضر با بهسازی اسناد مالی و اداری در سیستم بایگانی مخابرات و شماره گذاری و کد گذاریهای انجام شده، دسترسی به اسناد و مدارک مورد نیاز در کمترین زمان ممکن و به سهولت امکان پذیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.