خراسان شمالی- علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با فرمانداران شهرستان مانه سملقان، گرمه، جاجرم و اسفراین دیدار کرد.

ارائه خدمات اینترنتی به مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با فرمانداران مانه سملقان، گرمه، جاجرم و اسفراین دیدار کرد.

علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی و محمدرضا معموری فرماندار مانه و سملقان در نشستی مشترک به بررسی راهکارهای توسعه ارتباطی در این شهرستان پرداختند.

هاشمی در این دیدار اظهار داشت: مخابرات مانه و سملقان از میان شهرستانهای مختلف استان دارای بهترین عملکرد بوده است.

وی همچنین از ارائه خدمات اینترنتی به مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش در راستای توسعه هر چه بیشتر زیرساختهای ارتباطی در سایه همکاری سازمانهای دولتی و خصوصی امکان پذیر است.

مدیر مخابرات منطقه همچنین از برنامه نصب سوئیچ های نسل نو در مرکز مخابرات تلفن در این شهرستان خبر داد و با توجه به لزوم هزینه جهت توسعه تجهیزات و خدمات مخابراتی خواستار همکاری هر چه بیشتر سایر سازمانها و ارگانها در بحث پرداخت مطالبات مخابرات شد و اظهار امیدورای کرد: با همکاری فرمانداری این شهرستان در زمینه وصول مطالبات و نهایتا توسعه ارتباطات استان موفقیت حاصل شود.

بنا بر این گزارش، معموری فرماندار شهرستان مانه و سملقان نیز بر تعامل و همکاری بین سازمانهای مختلف در راستای توسعه و آبادانی هر چه بشتر و خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد و از تلاشهای صورت گرفته توسط مخابرات منطقه در این شهرستان قدردانی کرد.

۱۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه ارتباطات گرمه

هاشمی همچنین در دیدار با عبدالله قدرتی فرماندار گرمه اظهار داشت: به منظور توسعه ارتباطات شهرستان گرمه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال صرف و هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح هادی در مناطق روستایی خواستار همکاری و تعامل بیشتر فرماندار ی شهرستان با اداره مخابرات گرمه در  راستای طرح نوسازی شبکه ارتباطی در روستاها شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین افزود: با توجه به لزوم ایمن سازی منصوبات ارتباطی علی الخصوص تاسیسات مخابراتی اظهار امیدواری کرد در شورای تامین اداری در این زمینه راهکارهای لازم ارائه و با تعاملات ارگانهای مربوطه از ورود خسارت به تاسیسات مخابراتی جلوگیری شود.

 گفتنی است در ادامه این نشست، قدرتی فرماندار شهرستان گرمه نیز ضمن قدرانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای ارائه خدمت ارتباطی در منطقه خواستار بهبود هرچه بیشتر خدمات ارتباطی از جمله افزایش پوشش تلفن همراه در مسیرهای گرمه – چمن بید، چمن بید-  دشت و گرمه تا کالپوش شد.

۱۸۰هزار مشترک تلفن ثابت

مهندس هاشمی در دیدار با طاهر رستمی فرماندار اسفراین نیز با اشاره به عملکرد مخابرات در شهرستان اسفراین، شاخصهای مخابراتی این منطقه را مطلوب عنوان کرد و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار مشترک تلفن ثابت، سیار و ADSL  در اسفراین از خدمات مخابرات بهره مند هستند.

وی در این دیدار همچنین خواستار هماهنگی سازمانهای مجری طرح هادی در مناطق روستایی با مخابرات شهرستان در راستای جلوگیری از قطع کابلهای مخابراتی شد.

طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین  نیز ضمن قدردانی از ارائه خدمات نوین ارتباطی و مخابراتی، خواستار پوشش هرچه بهتر آنتن دهی در بعضی از روستاها و توسعه فناوری‌های جدید ارتباطی و توسعه پهنای باند اینترنت در سطح اسفراین شد.

استقبال از طرح شهرالکترونیک

مدیر مخابرات استان همچنین به همراه جمعی از مدیران ستادی در دیدارصمیمی با رضا آذری فرماندار شهرستان جاجرم، ضمن بیان سخنانی، بخشی از فعالیتهای صورت گرفته در مخابرات استان درراستای توسعه خدمات مخابراتی در جاجرم را تشریح کرد.

هاشمی توسعه تلفن ثابت در شهرستان جاجرم به ۷ هزار شماره که با جایگزینی سیستمهای نسل نو در مراکز مخابراتی امکان پذیر خواهد شد و هماهنگی و همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی ،کارخانه آلومینا و مراکز دانشگاهی در راستای اجرای شهر الکترونیک در این شهرستان را از جمله برنامه های انجام شده و یا در دست اقدام مخابرات استان دانست.

رضا آذری فرماندار جاجرم نیز در این دیدار ضمن استقبال از طرح شهر الکترونیک و توسعه زیر ساختهای ارتباطی، خاطر نشان کرد: فرمانداری شهرستان تمام تلاش و همکاری خود را در این زمینه از جمله جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی جهت اجرای این طرح ، بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

           

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.