البرز- علی اصغر کمالی زاده بر ضرورت افزایش میادین مرکزی میوه و تره بار در شهر کرج تاکید کرد.

کرج با کمبود میادین مرکزی میوه و تره‌بار روبرو است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج گفت: کلانشهر کرج با کمبود میدان مرکزی میوه و تره بار مواجه است و باید به فکر راه اندازی میادین جدید در شهر باشیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی دو یا سه میدان جدید، تمرکز از میدان مرکزی محمد شهر برداشته می‌شود و شاهد کاهش ترافیک و تردد خودروهای حمل میوه و سبزی در آن محدوده خواهیم بود؛ با توجه به نتیجه بخش بودن اجرای این طرح در برخی شهرها، در فاز اول به دنبال راه اندازی یک میدان با تجهیزات و امکانات ویژه مثل سردخانه در غرب شهر هستیم.

شهردار کرج با اشاره به ظرفیت استان در تولید میوه و سبزی، اظهار داشت: البرز یکی از قطب‌های صادرات میوه در کشور است و ظرفیت‌ ویژه ای در این بخش دارد و به نظر می‌رسد، راه اندازی یک میدان میوه و تره بار در کنار فرودگاه پیام بتواند در بلفعل کردن بخشی از این ظرفیت بلقوه، موثر باشد.

کمالی زاده افزود: با راه اندازی این میدان، علاوه بر اینکه فرایند صادرات میوه و سبزی از استان با سهولت و کیفیت بهتری انجام می‌شود، سرویس دهی به شهر نیز  با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمادگی شهرداری برای ساخت برج اصناف در کرج اشاره کرد و گفت: شهرداری آمادگی دارد هر نوع همکاری در زمینه صدور مجوز یا تغییر کاربری برای ساخت این برج را با اتاق اصناف داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.