معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در حرم منور رضوی خبر داد.

ویژه برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در حرم منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی ظهر امروز در نشست خبری دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بیستم است؛ انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داده بلکه اسلام را در صدر قرار داد.

وی با اشاره به استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی و برجسته‌کردن این ارزش‌ها و دستاوردها برای نسل‌های آینده افزود: نهادینه‌کردن این دستاوردها، زمینه شکست دشمنان را فراهم می‌کند که همواره درصدد نابودی و توطئه علیه انقلاب بودند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: تفکیک‌ناپذیری ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام از یکدیگر را نمی‌توان انکار کرد؛ چهل سالگی انقلاب فرصتی است تا بگوییم انقلابی که برپا شده به برکت ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم بوده است.

حسینی اضافه کرد: از سال گذشته بحث چهل سالگی انقلاب مطرح شد و گروهی نزدیک به ۷ تا ۸ ماه با مجموعه‌ای تحت عنوان "گروه علمی انقلاب "همکاری کردند تا بتوانیم این دستاوردها را در اختیار نهادها و دستگاه‌ها قرار دهیم.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: حدود ۱۷ هزار نفر در این پروژه فعال بوده و با حضور ۷۰ طلبه و دانشجو با مدیریت حجت‌الاسلام راجی انجام گرفته و به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این پروژه یکی از مستحکم‌ترین، غنی‌ترین و قوی‌ترین محتواهای مرتبط با چهل سالگی انقلاب است.

حسینی گفت: ویژه برنامه‌های تبلیغی در حرم منور رضوی از ایام ۹ دی ماه آغاز و در دهه فجر به اوج خود خواهد رسید که به دو مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت زهرا (س) است.

وی تاکید کرد: این برنامه‌ها شامل ستاد مناسبت‌های ویژه است که با تشکیل سه کارگروه مطالعات، نشست‌های تخصصی و کارگروه تولیدات، سخنرانی و بیان معارف با موضوعات ۹دی، فاطمیه، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله انقلاب، ویژه برنامه‌های ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه است.

حسینی ادامه داد: نشست‌های تخصصی، حلقه‌های معرفت، ویژه برنامه‌های قرآنی، برگزاری دستاوردهای انقلاب، رونمایی از تولیدات فرهنگی معاونت در تهران، دوره‌های آموزشی مبلغان و دوره تربیت مبلغ، جلسه پرسمان دینی با موضوعات مختلف هدف انقلاب، مقایسه انقلاب با دیگر انقلاب ها، هجوم فرهنگی در گذر ۴۰ سال و ...با حضور اساتید کشوری از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در حرم منور رضوی است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های قرآنی با برگزاری محفل انس با قرآن در روزهای ۹دی، ۱۷ بهمن و ۲۱ بهمن، محافل قرآنی، همایش قرآنی ویژه خواهران، همایش قرآنی فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه،از برنامه‌های دیگر این ستاد است.

حسینی از مسابقات کتابخوانی با محتوای تولید فرهنگی معاونت ویژه چهلمین سال انقلاب خبر داد و گفت: کتاب‌های در میدان انقلاب، سبز و سفید و قرمز، به اعتراف دشمن، ایران مقتدر، قهرمانان آزادی، ویژه‌نامه کبوتران حرم، من فاطمه‌ام دختر محمد و پرچم کودکان با محتوای تولیدات فرهنگی در مسابقات کتابخوانی است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی نیز در دستور کار است که ۱۰۰ نوع پوستر در این زمینه طراحی شده؛ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با موضوعات تاریخ پهلوی، نقشه‌های استکبار و دوره آموزش تخصصی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اساتید فرهیخته در قالب ۳۲ ساعت با موضوعات مختلف از برنامه‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی در حرم منور رضوی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.