فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲ قاچاقچی دارو و اشیاء عتیقه در مشهد خبر داد.

دستگیری قاچاقچیان اشیاء عتیقه و دارو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، سردارمحمد کاظم تقوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم های دایره آگاهی پلیس فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق هوایی قرص های غیر مجازواشیاء عتیقه به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی دست یافتند.

وی افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان می داد۲جوان که یکی از آنان تبعه خارجی است  قصد قاچاق مقادیری داروی های غیر مجاز به کشور آلمان دارند که با هوشیاری ماموران پلیس فرودگاه مشهد دستگیر وسه هزارو ۳۰۸عددقرص های غیر مجاز که به طرز ماهرانه در داخل چمدان  جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: پلیس  در ادامه تحقیقات از این متهمان، عامل توزیع این داروهای غیر مجاز را شناسایی ودستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۱۳ هزار سی سی شربت متادون ، یک هزار گرم پودر ترک اعتیاد دست ساز،هزار گرم معجون بیرجندی،یک هزار و ۵۵ عدد انواع قرص  های غیر مجاز و ۸۰۲ عدد انواع قرص توان افزای غیر مجازکشف شد.

تقوی خاطر نشان کرد: تحقیقات تیم دایره آگاهی پلیس فرودگاه خراسان رضوی در این پرونده به سرنخ های دیگری رسید که منجر به شناسایی قاچاقچی هوایی عتیقه های باستانی شد.

وی گفت:پلیس پس از ردزنی های گسترده  و هماهنگی با مقام قضایی ،  این متهم  را با یک هزار و ۲۲۱ عدد سکه قدیمی دستگیر  و همدست این متهم را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: پلیس متهم دیگر پرونده را در مخفیگاهش  دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی وی  یک قبضه اسلحه جنگی و ۴۰۰ قطعه اشیاء عتیقه که به ادعای متهم ۲۰۰ تا ۴۰۰ سال قدمت دارند  را کشف کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.