مسعود تابش با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی لیست بازیکنان مدنظرش برای نیم فصل دوم لیگ برتر را به باشگاه داده است، گفت: تیم ما متکی به کی‌روش استنلی نیست.

مدیرعامل سپاهان: نیم فصل دوم با قدرت بیشتری بر می‌گردیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان به ارزیابی اش از شرایط سپاهان در نیم فصل اول پرداخت و استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی را برای کاهش اشتباهات داوری در نیم فصل دوم ضروری دانست.

مشروح گفتگوی تابش را در ادامه می خوانید:

هیچ تیمی از داوری ها راضی نبود
رقابت در لیگ امسال بسیار نزدیک است. سطح مسابقات نسبت به فصل گذشته بالاتر رفته است. پنج، شش تیم برای قهرمانی می جنگند و در پایین جدول هم رقابت داغ است. هیچ بازی آسانی وجود ندارد. البته در نیم فصل اول شرایطی ایجاد شد که تقریبا هیچ تیمی از داوری ها رضایت نداشت. تاکید ما هم این بود که قصد و غرضی در کار نبوده است. امیدواریم با تدابیر فدراسیون فوتبال در نیم فصل دوم قضاوت های دقیق تری انجام شود.

حق پخش رگ حیاتی است ولی استفاده از VAR ضرورت دارد
بحث آموزش مستمر داوران یک طرف اما کمک داور ویدئویی (VAR) می تواند کمک کند تا داوری های ما بهتر و با دقت تر شود. با این تکنولوژی حق و حقوق باشگاه ها کمتر ضایع می شود. گرفتن حق پخش تلویزیونی در اولویت فوتبال ایران بوده است چون ۷۵ درصد درآمد تمام باشگاه ها در کل دنیا از این طریق به دست می آید. حق پخش رگ حیاتی باشگاه ها است که در ایران این درآمد را نداریم. اما در بحث قضاوت ها هم استفاده از VAR ضروری است و می تواند به فوتبالمان کمک کند.

بسنده کردن به یک سانتر فوروارد منطقی نیست
در مجموع از عملکرد سپاهان رضایت داشتیم. نیم فصل را با صدرنشینی تمام کردیم. در دو سه هفته پایانی بازیکنان ما به ویروسی مبتلا شدند که اکثرا فقط یک جلسه در هفته تمرین می کردند. امیدوارم با رفع نقاط ضعف در نیم فصل و تقویت تیم، بهتر از این هم بشویم. امیر قلعه نویی لیست بازیکنان مدنظرش را به ما تحویل داده است. در بعضی از پست ها نیاز به تقویت داریم. ما یک سانترفوروارد خوب داریم ولی بسنده کردن به یک بازیکن در این پست شاید منطقی نباشد چون مسابقات در نیم فصل دوم فشرده تر می شود.

به کی روش متکی نیستیم
تیم سپاهان فقط به کی روش استنلی متکی نیست. ما حتی به ۱۱ بازیکن هم متکی نیستیم. در بازی با سایپا ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم ولی یکی از بهترین مسابقاتمان را انجام دادیم. تیم ما واقعا تیم است و به هیچ بازیکنی متکی نیست.

با اوت دستی هم قهرمان بشویم راضی هستیم
اینکه می گویند سپاهان با سانتر از کناره ها، بازی مستقیم یا پرتاب اوت بلند به گل می رسد ناراحت کننده نیست. به هر حال در هر تیم یکی دو بازیکن اوت انداز وجود دارد. در پرسپولیس هم معمولا شجاع خلیل زاده این کار را می کند. حتی اگر با اوت دستی به هدفمان و قهرمانی برسیم راضی هستیم و مشکلی نیست.

نیم فصل دوم با قدرت بیشتری بر می گردیم
درباره اینکه یک تیم خاص را می خواهند قهرمان کنند به اندازه کافی صحبت شده است. ما می خواهیم در نیم فصل دوم با دید مثبت کارمان را آغاز کنیم. می خواهیم قوی تر ظاهر شویم و رقابت سالمی داشته باشیم. دیگر به گذشته بر نمی گردیم. سعی می کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و سر حال وارد نیم فصل دوم شویم.

در کیش اردو خواهیم داشت
به خاطر هزینه های ارزی در نیم فصل اردوی خارجی نداریم. فکر می کنیم چند روزی به جزیره کیش برویم. هنوز برگزاری تورنمنت در کیش قطعی نیست ولی اگر قطعی شود که چند بازی تدارکاتی خوب هم آنجا خواهیم داشت.

نویدکیا عضوی از خانواده سپاهان است
محرم نویدکیا جزو خانواده سپاهان است و ما مشکلی نداریم. همیشه نگاهمان به پیشکسوتان مثبت بوده است. ان شاءالله شرایطی فراهم شود که در خدمت پیشکسوتان باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.