دادستانی قضایی رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که مدارک محکمی درباره دریافت رشوه توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

مدارک محکمی درباره دریافت رشوه توسط نتانیاهو وجود دارد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، "لیئات بن آری" دادستان ویژه جرایم مالیاتی و اقتصادی این رژیم تصریح کرد که مدارک جمع آوری شده مربوط به پرونده ۲۰۰۰ است که خطرناک ترین پرونده در میان ۳ پرونده فساد مربوط به نتانیاهوست و این پرونده مربوط به دریافت رشوه توسط وی به شکلی کلاسیک است.

نتانیاهو در عین حال، دو پرونده فساد دیگر با نام های ۱۰۰۰ و ۴۰۰۰ دارد که پلیس و دادستانی کل رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه وی در این پرونده ها طی روز چهارشنبه آینده شده اند.

انتظار می رود که دفتر "آفیخای مندلبلیت" مشاور قضایی دولت صهیونیستی طی چند روز آینده این توصیه ها را مورد بررسی قرار دهد و موضع نهایی خود در قبال آنها را مشخص کند.

دفتر نتانیاهو مدعی شده است که هدف از این اظهارات بن آری اعمال فشار علیه مندلبلیت و تاثیرگذاری بر روی تصمیمات وی است.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم اشغالگر قدس هم خاطر نشان کرد که دادستانی کل این رژیم حاضر به پذیرش راه حل میانه روانه با "سارا نتانیاهو" همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که متهم به "فریب کاری" و "خیانت در امانت" است، نیست. ساره نتانیاهو همچنین متهم به هزینه ۱۰۰ هزار دلاری از اموال بیت المال برای تامین هزینه وعده های غذایی منزل نخست وزیر و دروغگویی در جریان تحقیقات است که مدعی شده بود خانواده وی آشپزی نداشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.