فرمانده نیروی انتظامی به ایفای نقش هوشمندانه پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی پرداخت و گفت: امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان،‌آماده‌تر از همیشه است.

 ناجا در برابر هر تحرک و توطئه آمادگی کامل دارد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان،‌ روسا و معاونان نیروی انتظامی اظهار داشت: ما سربازان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و ماموریت‌ها را با روحیه جهادی و انقلابی دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان،‌آماده‌تر از همیشه است بر لزوم اجرای ماموریت‌ها با عملکرد هوشیارانه، فعالانه و با آمادگی صددرصدی تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی همزمان با اجرای ماموریت‌ها گفت: پیگیری اولویت‌های ماموریتی همچنان در دستور کار است.

فرمانده نیروی انتظامی به عملکرد ناجا در اربعین امسال پرداخت و بیان داشت: اظهار رضایت مقام معظم رهبری از ایفای نقش ناجا در ماموریت اربعین برایمان شیرین،‌گوارا و باعث افتخار است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به نقش پلیس در مبارزه با جرائم اقتصادی پرداخت و خاطرنشان کرد: پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی نقش هوشمندانه‌ای داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به عملکرد پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی، یادآور کرد: پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی نیز عملکرد هوشمندانه و به موقعی داشت البته در کنار این اقدامات، در حوزه اقتصادی از سوی پلیس اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای دیگری نیز صورت گرفت و اجازه جولان به سوء استفاده کنندگان داده نشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: پلیس در مدیریت تجمعات کامیون داران نیز به خوبی توانست صحنه را مدیریت کند و عملکرد هوشمندانه ای داشته باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، عنوان کرد: هوشیاری، آمادگی و جانفشانی همکارانم حادثه تروریستی چابهار را خنثی و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام  گذاشت .

وی در ادامه بر لزوم اهتمام ویژه در توجه به دستورالعمل های ابلاغی همزمان با اجرای ماموریت ها تاکید کرد و گفت: اولویت های ماموریتی را به جد دنبال می کنیم و همچنان باید پیگیری این اولویت ها در دستور کار و سرلوحه امور باشد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: باید از فرصت و توفیق خدمتگزاری به مردم نهایت بهره را ببریم و سرباز لایقی برای حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.