معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای داریم و از ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات نظامی نوین خود رونمایی می‌کنیم.

رونمایی از دستاوردهای دفاعی ارتش در دهه فجر

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی بسیار بالایی دارد و مردم ایران مطمئن‌ باشند که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم همانند دوران دفاع مقدس در مقابل تهدیدها خواهند ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: تمام مردم و رسانه‌ها نیز اعلام کنند که نیروهای مسلح و ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران با توان دفاعی بسیار بالای خود اجازه تهدید و تعرض را به هیچ دشمنی نمی‌دهد و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران در بالا بردن توان دفاعی کشور عملکرد بسیار موفقی داشته‌ایم ابراز کرد: سلاح‌ها، تجهیزات و مهمات جدید نیروهای مسلح ایران روزبه‌روز به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

امیر سیاری تصریح کرد: حدود چند ماه پیش ‌ایران از خط تولید هواپیما و جنگنده بومی خود رونمایی کرد و دشمنان اصلاً باور نمی‌کردند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود چهل سال تحریم و فشار بتوانیم به این توانایی فوق‌العاده برسیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هفتم آذر از ناوشکن سهند رونمایی و به نیروی دریایی الحاق شد، تشریح کرد: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای داریم و از ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات نظامی نوین خود رونمایی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌هایی در زیر سایه انقلاب اسلامی پرورش پیدا کردند که بسیار محکم  و استوار، تفکر، همت و تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار بسته‌اند و این بزرگ‌ترین سرمایه کشور ما است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.