مدیر تیم فوتبال امید، گفت: سهراب بختیاری زاده در مورد مذاکره با باشگاه شهرداری ماهشهر چیزی به ما اعلام نکرده است.

استیلی: بختیاری‌زاده بابت مذاکره با شهرداری ماهشهر چیزی به ما نگفته است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید استیلی در مورد شرایط تیم امید قبل از سفر به اردن، گفت: خداراشکر شرایط تیم خوب است قرار است یک بازی تدارکاتی مقابل اردن برگزار کنیم، این بازی‌ها به شناخت کادر فنی از بازیکنان کمک می‌کند و میزان اشتباهات بازیکنان را پایین می‌آورد. بازیکنان اشتباهاتی که در این مسابقات انجام می‌دهند را در رقابت‌های رسمی تکرار نمی‌کنند و ما هرچه بازی دوستانه انجام دهیم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: اردوی کیش بسیار خوب و مفید بود، دو بازی دوستانه قابل قبول را در این اردو پشت سر گذاشتیم و برنامه‌های فنی تیم در راستای آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک مرور شد، امیدواریم تیم‌مان با همین روحیه کار را پیش ببرد و هر روز آماده‌تر از قبل باشد.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد مطرح شدن بحث حضور سهراب بختیاری زاده در باشگاه شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: این مسائل گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می‌گیرد و هنوز سهراب بختیاری زاده چیزی به ما نگفته است، باید ببینیم اصل موضوع چیست و با بختیاری زاده صحبت کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا در صورت صحت این پیشنهاد آنها با جدایی بختیاری‌زاده مخالفت می‌کند، گفت: وقتی چیزی اتفاق نیفتاده نمی‌توانیم پیشگویی کنیم، اگر چنین بحثی باشد صحبت می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. او با ما قرارداد دارد و کار خود را در کنار تیم امید دنبال می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بعد از بازگشت از اردن یک هفته تمرینات ما تعطیل می‌شود و سپس از ۱۳ تا ۲۳ دی در آکادمی تمرین می‌کنیم بعد از آن هم از ۲۳ دی تا اول بهمن در تورنمنت قطر حاضر می‌شویم و سپس به ایران باز می‌گردیم.

وی در مورد مطرح شدن بحث دیدار دوستانه تیم امید و کرواسی عنوان کرد: زلاتکو کرانچار تلاش می‌کند تا تیم امید بتواند یک دیدار دوستانه با تیم امید کرواسی انجام دهد که باید ببینیم شرایط در ادامه به چه شکلی رقم می‌خورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.