نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد آنکارا نباید به اسرائیل درس اخلاق بدهد.

نتانیاهو: لازم نیست ترکیه به ما درس اخلاق بدهد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) به اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه علیه یهودیان واکنش نشان داد و گفت آنکارا نباید به این رژیم درس اخلاق بدهد.

وی گفت: اردوغان، شخصی که قبرس شمالی را اشغال کرده است و ارتش او زنان و کودکان در روستاهای کُردنشین را قتل عام می‌کند، نباید به اسرائیل درس اخلاق بدهد.

نتانیاهو این اظهارات را در واکنش به صحبت‌های روز گذشته اردوغان مطرح کرد. اردوغان در یک سخنرانی در استانبول با حمایت از فلسطینیانی که قربانی رژیم سرکوبگر صهیونیستی شده‌اند، گفت: یهودیان در اسرائیل، مردمی را که روی زمین افتاده‌اند، می‌زنند. در واقع آنان نه تنها مردان، بلکه زنان و کودکان را هم مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

اردوغان در ادامه افزود: اما اگر آنها جرات کنند و با ما طرف شوند، ما به عنوان مسلمانان با آنان مقابله خواهیم کرد و درسی به آنها خواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه در بخش دیگری از سخنانش هم گفت آنکارا «محتاطانه» از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه استقبال می کند.

وی افزود: به دلیل این اقدام، ترکیه عملیات نظامی علیه نیروهای کُرد در شمال شرق سوریه را به تعویق می‌اندازد. ترکیه رهبری جنگ با داعش در سوریه را بر عهده می‌گیرد و همچنان به مقابله با نیروهای کُرد در شمال شرق سوریه ادامه می‌دهد.

رجب طیب اردوغان اوایل سال جاری میلادی هم اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینیان با تانک و توپخانه اثبات کرده است که یک «رژیم تروریست» است و روح «آدولف هیتلر»، دیکتاتور آلمان نازی در میان سیاستمداران صهیونیست مجددا ظهور کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.