مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۴۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت مشهد مراجعه می کنند.

مراجعه روزانه ۴۰ هزار نفر به مراکز سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس آنلاین ،دکتر محمد حسن درخشان صبح یکشنبه اظهار کرد:روزانه ۴۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می کنند.

وی افزود:بر اساس یک نظرسنجی ۹۲ درصد از مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی مناطق زیر پوشش این دانشگاه در سطح خراسان رضوی از خدمات ارائه شده رضایت دارند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:این نظرسنجی برای نخستین بار در کشور از سال گذشته در قالب "راستی آزمایی خدمات بهداشتی و درمانی" آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در این راستابا ارسال پیامک به تلفن همراه شهروندان مراجعه کرده به مراکز بهداشتی ، در خصوص  سطح و کیفیت خدمات از آنان نظر سنجی می شود.

وی گفت:دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه استقرار پرونده الکترونیک سلامت در کشور پیشرو است بطوریکه هم اینک اطلاعات هویتی ۹۵ درصد جمعیت پنج میلیونی زیر پوشش این دانشگاه در پرونده الکترونیک ثبت شده است.

درخشان بیان کرد:تاکنون برای نیمی از این جمعیت که به مراکز بهداشتی مراجعه کرده اند پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است. 

وی تاکید کرد:از همه شهروندان نیز درخواست می شودبه منظور تکمیل پرونده الکترونیک و برخورداری از پوشش خدمات غربالگری و مراقبت های بهداشتی، به نزدیکترین پایگاه سلامت و یا مراکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.