البرز - محمد نادربیگی از دستگیری اعضای یک باند جعل اسناد یک نهاد انقلابی و فروش املاک آن در البرز خبر داد.

اعضای باند جعل اسناد یک نهاد انقلابی در البرز دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز روز یکشنبه درنشست خبری اظهارکرد: پرونده ای سال گذشته مبنی بر اختلاس دریکی ازبانک های استان به پلیس آگاهی البرز ارسال شد که موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود:با پیگیری های انجام گرفته در این پرونده مشخص شد که متهم این پرونده چندی پیش به جرم اختلاس از یک بانک و در حدود ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان شده است این در حالی است که پس از بررسی های انجام گرفته مشخص شد این متهم با تبانی یکی از کارمندان بانک اقدام به جعل اسناد کرده است.

نادربیگی با اشاره به اینکه هنگام دستگیری متهم تعداد زیادی اسناد جعلی نیزکشف شده است، گفت: درنهایت مشخص شد که متهم اصلی با شناسایی املاک زیر مجموعه یک نهاد انقلابی با همکاری یک متصدی دفتر ثبت اسناد اقدام به جعل سند می کردند و سپس املاک تحت پوشش را به فروش می رساندند.

وی اضافه کرد:دراین پرونده تاکنون ۲۲ قطعه زمین درمجموع به مساحت ۲۴هزارو ۶۵۰ متر مربع درشهرستان کرج شناسایی شده که ارزش این املاک ۲۰۰ میلیارد ریال برآورشده است و در این رابطه ۱۸ نفردستگیر شده اند.

دستگیری اعضای باند نمره خودرو در البرز

نادربیگی دربخش دیگری ازسخنان خود به دستگیری اعضای باند نمره خودرو در استان البرز اشاره کرد و گفت:اعضای این باند ساکن کرج هستند ولی سرقت خود را بیشتر در مناطق غربی تهران انجام می دادند و سارقان پس از سرقت، خودرو ها را به شهرهای جنوبی کشور انتقال می دادند وبه قاچاقچیان فروخته یا سند نمره می کردند.

وی با اعلام اینکه تاکنون پنج نفر دراین زمینه دستگیر شده اند که سه نفر مرد و ۲نفر زن هستند گفت: در بازدید از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کمری و تعدادی فشنگ جنگی و خودروهای سرقتی دیده شده که ارزش ریالی این خودروهای سرقتی ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری کلاهبردار زن در جعل اسناد خدمات درمانی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان  به یک کلاهبردار زن که در قالب خدمات بیمه تکمیلی اقدام به کلاهبرداری می کرد اشاره کرد و گفت: این فرد با جعل اسناد خدمات درمانی اقدام به دریافت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کرده بود.

وی افزود: دراین  خصوص۶ نفر که با متهم اصلی همکاری می کردند، دستگیر شدند و ۱۰ مهر جعلی پزشکان نیز از این افراد کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: تاکنون ۳۷۵ مورد جعل خدمات بیمه این افراد شناسایی و کشف شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.