قرارداد جوردی آلبا دو سال دیگر تمام می شود و با وجود وعده های قبلی هنوز پیشنهاد تمدید به وی نرسیده است.

آلبا: برای تمدید هیچ مهلتی تعیین نمی کنم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تقریبا در تمام پیروزی های بارسلونا نقش آلبا غیر قابل انکار است. برای مثال او در پیروزی شب گذشته بارسا برابر سلتا، پاس گل دوم را به مسی داد. همکاری و هماهنگی درون زمین بین او و مسی یکی از حربه های بلوگرانا برای رسیدن به گل در هر مسابقه است.

آلبا در همین رابطه گفت:« در هر بازی با دفاع بسته حریفان مواجه می شویم و این کار را برای ارسال پاس گل و گلزنی مشکل می کند ولی بازیکنان بزرگی داریم که می توانند از همین دفاع بسته نیز گذر کنند. روی گل دوم، دمبله و سوارز مدافعان سلتا را به خودشان مشغول کردند و مسی تنها شد. وقتی به او پاس می دهم، تقریبا اطمینان دارم که او توپ را وارد دروازه می کند. لئو هیچ وقت اشتباه نمی کند.»

آلبا در مورد تمدید قراردادش گفت:« این فقط به من بستگی ندارد بلکه باشگاه است که تصمیم گیرنده نهایی است. به شخصه هیچ مشکلی ندارم و کنار هم تیمی هایم راحت هستم.

وقتی به بارسا پیوستم، به خاطر پول نبود بلکه عاشق این تیم بودم و بارسا مثل خانه ام است. با این حال اینکه مسئولان در مصاحبه های شان می گویند من بازیکن بزرگی هستم، کفایت نمی کند. فقط به حرف نیست و باید در عمل نیز آن را نشان دهند که برایم ارزش قائل هستند. من برای تمدید هیچ مهلتی تعیین نمی کنم و برای من حد نهایی پایان مدت قراردادم است.»

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.