محمد احمدی در پاسخ به اینکه آیا پس از اطلاع از مرکز پستی نگهداری کارت سوخت در سایت پست، مالک می تواند پیش از توزیع، برای دریافت کارت به پست مراجعه کند؟ گفت: حتی اگر کارت برگشت بخورد ۳ ماه در پست می‌ماند و مردم عجله نکنند.

نیاز نیست مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت عجله کنند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست دو روز پیش از پایان توزیع تمامی کارت سوخت‌های برگشتی تا هفته آینده خبر داد و گفت: در ۴ سال‌ گذشته حدود ۹۴۰ هزار کارت سوخت در شرکت پست برگشت خورده که تا هفته آینده تمامی کارت‌ها توزیع خواهد شد و تا آخر روز شنبه ۱ دیماه نیز کد پی‌گیری تمام کارت‌های موجود در سایت پست مشخص می‌شود.

به گفته وی، مالکان خودرو با مراجعه به سایت شرکت پست به نشانی و درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه «پیگیری مرسولات سازمانی» می‌توانند از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

پس از این مصاحبه برخی کاربران این سوال را مطرح کردند که آیا پس از مشاهده وضعیت کارت سوخت در سایت شرکت پست و مشخص شدن مرکز پستی نگهداری کارت سوخت، مالکان خودرو می‌توانند پیش از توزیع کارت توسط پستچی‌ها شخصا برای دریافت کارت خود به مرکز پستی مربوطه مراجعه کنند تا دوباره به دلیل نبودن در محل کارت برگشت نخورد؟ احمدی در پاسخ به این سوال، گفت: پستچی‌ها دوبار برای توزیع و تحویل  کارت سوخت به آدرس پستی مربوطه مراجعه می‌کنند و در صورت عدم حضور گیرنده در محل با برگه‌ای این موضوع را اطلاع می‌دهند، پس از آن کارت به مدت سه ماه در مرکز پستی مربوطه برای مراجعه مالک نگهداری می‌شود.

وی تاکید کرد: از این رو نیاز نیست مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت عجله کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.