رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاداتی که از حضور دبیرکل مستعفی این فدراسیون در کنار تیم ملی مطرح شده است گفت: ایشان به عنوان مشاور فعالیت می‌کند و حضورش مشکلی ندارد.

تاج:امیدواریم تا جام ملت‌ها مشکلات تیم ملی به حداقل برسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: با اجرایی کردن ورود بانوان و خانواده ها به ورزشگاه اعلام کردیم که ورزشگاه ها باید شرایط امنی برای ورود خانواده ایجاد کنند. به همین خاطر باید آموزش های لازم در این زمینه داده شود.

وی در مورد اظهار نظر دادستانی برای ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: هنوز چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده  است اما به مسئولان آموزشی اعلام کرده  ایم در این مورد کار کنند.

تاج در مورد سیستم داوری گفت: سه سیستم را چک خواهیم کرد تا بهترین را انتخاب کنیم. اما آنچه مهم است اینکه این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد. در هفته های پایانی نیم فصل اول صدای برخی تیم ها در آمده بود. حالا بعضی ها درست بود و بعضی غلط. باید تلاش کنیم این وضعیت بهتر شود و داوران بهترین تصمیمات را در زمین داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی گفت: محدودیت های ما همان مشکلات  قبلی است که مهمترین آن مالی است. با این حال شرایط تیم ملی خوب است و امیدواریم تا جام ملت ها مشکلات به حداقل برسد.

مهدی تاج در مورد برگزاری مراسم بدرقه در کیش گفت: اختلاف نظری بین معاون فرهنگی فدراسیون و مسئولان اداره کننده تیم ملی وجود داشت که امروز نامه ای دریافت کردم که مسئولان کمیته تیم های ملی درخواست کرده بودند این مراسم لغو شود. آنها گفتند که فرصت کم است و باید تیم ملی به تمریناتش برسد. 

وی ادامه داد: درخواست‌شان از فدراسیون این بود که این مراسم لغو شود. تصمیم خود من این است که اولویت تیم ملی باشد. دل ما نمی خواهد برنامه های تمرین تیم ملی را برهم بزنیم. به همین خاطر گفتم اگر تیم ملی درخواست جدی برای تمرین کردن در امارات دارد این مراسم لغو شود. 

تاج در مورد اظهار نظر کی روش در مورد شانس های قهرمانی در آسیا گفت: ما هیچ وقت خودمان را عقب تر از کره و ژاپن برای قهرمانی نمی دانیم. از بابت فوتبال باید خودمان را جزو بهترین ها بدانیم. آقای کی روش هم تمام تلاشش این است که تیم ملی را قهرمان آسیا کند. می دانم که ایشان هم دنبال قهرمانی ایران است. با این حال هیچکس نمی تواند بگوید که تیم ملی قهرمان می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور ساکت در قطر در کنار تیم ملی با وجود استعفا از دبیرکلی فدراسیون فوتبال به علت بازنشسته بودن، گفت: آقای ساکت به عنوان مشاور فدراسیون می تواند فعالیت کند و با استفاده  از همین عنوان کنار تیم ملی حضور دارد.

تاج با اشاره به برنامه فدراسیون برای فوتبال بانوان تاکید کرد: برای هر ۵ رده متصل اردو داشته ایم. روزی نیست که زمین شماره یک تمرین نداشته باشیم. زمین شماره دو متعلق به تیم ملی بزرگسالان است ولی زمین شماره یک را کاملا به بانوان اختصاص داده ایم و فقط تیم های بانوان تمرین می کند. ساختمان پک هم در اختیار بانوان قرار دارد.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند و باید برای ورزش بانوان و فوتبالی کردن آنها در تمام سطوح کار اساسی انجام بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه تیم بانوان باید سهمیه المپیک را کسب کند و بازیکنان این تیم بر اردوها و بازی های تدارکاتی خارجی تاکید دارند، گفت: ما این تیم را اعزام کرده ایم. اسفندماه تیم زیر ۱۶ سال به لائوس می رود و در مرحله اول نتایج بسیار خوبی گرفته است و با یک شکست و برد بالا آمد. برای این تیم هم برنامه ریزی جدی می کنیم. یکسری محدودیت های مالی در فدراسیون فوتبال وجود دارد. با یک عدد و رقمی فوتبال را اداره می کنیم. قیمت دلار ۱۵، ۱۶ هزار تومان بود ولی خوشحالیم که الان ۹ تا ۱۰ هزار تومان شده است اما با این درآمد و شرایط ارزی محدودیت های جدی برایمان هست. این محدودیت ها تا الان برای بانوان اعمال نشده است. تمام اردوهای پیش بینی شده در حال انجام است.

تاج در خصوص اینکه پاداش بانوان فوتسالیست چه زمانی پرداخت می شود؟ گفت: ما به بانوان بدهکاریم و این پاداش را پرداخت می کنیم.

مهدی تاج درباره زمان برگزاری مجمع و انتخاب افراد جدید در این مجمع گفت: مجمع ما مجمع انتخاباتی نیست. مجمع ما گزارش و برنامه ریزی مالی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.