یکی از اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن با اشاره به آخرین وضعیت ایشان گفت: وضعیت آیت الله مومن نسبت به ابتدای بستری شدن بهتر شده و سطح هوشیاری رو به بهبودی است.

سطح هوشیاری "آیت‌الله مومن" رو به بهبودی است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، یکی از اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن با اشاره به آخرین روند درمانی ایشان‌ اظهار داشت: وضعیت آیت‌الله مومن نسبت به ابتدای بستری شدن بهتر شده و رو به بهبودی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه عمل جراحی ‌با موفقیت همراه بود و وضعیت هوشیاری تا حدودی بهتر شده است، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

آیت‌الله مؤمن نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان به دلیل مشکلات مغزی و تنفسی از شب شنبه در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های قم بستری است.

مسئولیت انتخاب‌ و اعزام‌ قضات‌ شرع‌ دادگاه‌های‌ انقلاب‌ در سراسر کشور به‌دستور حضرت‌ امام‌ خمینی‌(ره‌)، ریاست‌ دادگاه‌ عالی‌ انقلاب‌ اسلامی‌، عضویت‌ شورای‌ عالی‌ قضایی‌، عضویت‌ در شورای‌ نگهبان‌ با حکم‌ امام‌ خمینی‌(ره‌) در سال‌ 1362 و ابقاء در آن‌ مسئولیت با حکم‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌، مدیریت‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ و عضویت‌ در شورای‌ عالی‌ سیاست‌گذاری‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ از سال‌ 1371 تا 1374 و نیز عضویت‌ در دوره‌ چهارم‌ شورای‌ عالی‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌، نمایندگی‌ در دوره اول‌ و دوم‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ از طرف‌ مردم‌ سمنان‌ و در دوره‌ سوم‌ به‌نمایندگی‌ از مردم‌ قم‌، ریاست‌ مجمع‌ فقه‌ اهل‌بیت‌(ع‌) و ‌نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان از مهم‌ترین مسئولیت‌های آیت‌الله مؤمن است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.