۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 636147

خرابی دستگاه حفار(TBM) در خط ۳ قطار شهری مشهد بین محدوده میدان جانباز تا چهارراه شهید فرامرزعباسی باعث شده تا عملیات حفاری این خط چند روزی با وقفه مواجه شود. برای اطلاع از موضوع با مهندس کیامرز، مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تماس گرفتیم.

دستگاه حفار خط ۳ زمینگیر شد

وی در این خصوص گفت: در جریان حفاری آن هم چندین متر زیر زمین برخورد با موانع امری طبیعی است که برخی از این موانع با قطعات چرخنده دستگاه حفاری برخورد می‌کند و مشکلاتی از جمله باعث ترک برداشتن آنها می شود که دستگاه خط ۳ نیز با این چنین موردی روبه رو شده است.

کیامرز در ادامه افزود: طبق بازدیدی که پیمانکار از دستگاه حفاری انجام داده برخی از قطعات آن تعمیراتش انجام شده است و مابقی آن ظرف ۴ – ۵ روز آینده تعمیر و راه اندازی خواهد شد. از این بابت مشکلی نیست. ضمن اینکه ما برای شناسایی پایه های پل آموزگار و موقعیتی که قرار است از زیر آن عبور کنیم خواه نا خواه وقفه ای در کارمان ایجاد می شد که وقفه به وجود آمده را می توان به حساب وقفه مدیریتی گذاشت!

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد همچنین در مورد مکان فعلی دستگاه حفار خط ۳ گفت: دستگاه حفار خط ۳ در حال حاضر در محدوده کیان سنتر در بلوار جانباز قبل از پل آموزگار قرار دارد که با راه اندازی دستگاه به زودی تا امامت ۴۹ ادامه حفاری خواهیم داد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.