البرز- سردار کرمعلی با بیان اینکه امنیت به دست انقلابیون ایجادشده است و حالا نوبت سیاسیون کشور است که دین خود را نسبت به مردم ادا کنند، گفت: تهدیدها دائمی است و آمادگی نیز بایستی دائمی باشد چراکه دشمن امنیت را برای کشور ما دوست ندارد.

امنیت به دست انقلابیون ایجاد شد حالا نوبت سیاسیون است که دین خود را به مردم ادا کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار کرمعلی فرمانده یگان امنیت هوایی کشور پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت پنجم دی‌ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی که در فرودگاه پیام کرج برگزار شد، اظهار کرد: روزگاری غریبانه و مظلومانه در برابر استکبار می جنگیدیم و استکبار جهانی با پول شیوخ خلیج فارس و طراحی توطئه های استکبار جهانی امنیت کشور را به خطر انداخته بودند.

وی افزود: رژیم بعثی در هشت سال جنگ تحمیلی چند شهر مرزی کشور را به خطر انداخته بود تا حواس رزمندگان، مسئولان و مردم را پرت کنند تا آن‌ها دست از ایستادگی بردارند.

فرمانده یگان امنیت هوایی کشور با اشاره به اینکه دشمن ستون پنجمی در جبهه‌ها به وجود آورده بود تا در قلب سیاسی ایران یعنی تهران زخمی ایجاد کنند، گفت: دشمنان مدت‌ها مگس وار گرد این زخم چرخیدند تا نگاه رزمندگان ما را به عقب برگردانند و آن‌ها دست از مقاومت بکشند.

این مسئول ادامه داد: یکی از دبیران کل اسبق سازمان ملل سال‌ها پیش‌ هنگامی که از سمت خودکنار می رفت گفته بود؛ خداوند جهان را از شر سلاح‌های کشتارجمعی شوروی، استکبار آمریکا، تکبر آلمان، خساست فرانسه، جمعیت چین، تکنولوژی ژاپن، پول اعراب و توسعه‌طلبی اسراییل نجات دهد.

وی با بیان اینکه پس‌ازآن هر جا توطئه‌ای طراحی شده هر کدام از این مولفه ها و گفته‌های این دبیر کل سازمان ملل دیده شد، گفت: خاورمیانه به‌عنوان قلب زمین است و امروزه فضای امنیتی حاکم بر خاورمیانه مشخص است و بر اساس تدبیر فرمانده کل قوا خاک‌ ریز دشمن به دو هزار کیلومتر آن‌سو تر منتقل‌شده و مدافعان حرم با به خطر انداختن جان خود امنیت ما را تضمین کرده‌اند.

فرمانده یگان امنیت هوایی کشور اضافه کرد: این مدافعان حرم امنیتی ایجاد کرده‌اند که سنگ زیرین اقتصاد، توسعه، سیاسی، فرهنگی در کشور  بودند تا ما بتوانیم امنیت را ایجادکنیم.

سردار کرمعلی خاطرنشان کرد: امنیت به دست انقلابیون ایجادشده است و حالا نوبت سیاسیون کشور است که دین خود را نسبت به مردم ادا کنند.

وی به خاطره‌ای از سردار محسن رضایی اشاره کرد و گفت: وی می‌گفت؛ «از جبهه برگشته بودم، حاج احمد آقا زنگ زد و گفت، امام با شما کاردارند. امام فرموده بودند مگر این جامه سبزها نیستند که این هواپیماها را می‌برند؟ باید در هرکدام از هواپیماها دو پاسدار جامه سبز وجود داشته باشد و هیچ هواپیمایی بدون پاسدار نباید از روی زمین بلند شود. بروید و حضور سپاه در فرودگاه‌ها را اعلام کنید.»

فرمانده یگان امنیت هوایی کشور در ادامه گفت: امنیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب  وزمان حضور سپاه  با ببینید، فقط در سال ۶۳ در کمتر از ۳ ماه ۳ فروند هواپیماهای ما ربوده شد که البته قبل از حضور سپاه بود و وقتی سپاه آمد با اطلاعات و آموزش ها در شدیدترین شرایط جنگی تمرین کردند و اقتداری برای سپاه در ایجاد امنیت به وجود آوردند.

وی افزود: ارائه این قبیل آموزش‌ها به نیروهای سپاه مستقر در فرودگاه‌ها باعث شد که کشورهای دیگر نیز خواستار ارائه این آموزش‌ها از سوی سپاه ایران باشند.

سردار کرمعلی با بیان اینکه اگر هواپیماهای نو هم باشد ولی امنیتی نباشد از سوی مردم استقبالی نخواهد داشت، گفت: امنیت هوایی از زمین شروع می شود و پاسدارانی که شب و روز بیدارند تا امنیت ایجاد کنند و این همکاران حفاظتی و سربازان گمنام هستند که با  تلاش خود وترفندهای به کارگیری سبب می شوند تا از حضور دشمن مطلع شویم.

وی در پایان گفت: تهدید ها دائمی است و آمادگی نیز بایستی دائمی باشد چراکه دشمن امنیت را برای کشور ما دوست ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.