احمد حسون مفتی اعظم سوریه اعلام کرد این کشور به خاطر اینکه موضوع اصلی‌اش قدس بوده سال‌هاست که با خون بهای آن را می‌پردازد.

مفتی اعظم سوریه: جنگ علیه دمشق به دلیل حمایت از قدس و فلسطین بوده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، احمد حسون مفتی اعظم سوریه اعلام کرد این کشور به خاطر اینکه موضوع اصلی‌اش قدس بوده سال‌هاست که با خون بهای آن را می‌پردازد.

احمد حسون در گفتگو با شبکه المیادین به مناسبت شب میلاد عیسی (ع) گفت: «هنگامی که از دمشق و قدس سخن می‌گوییم از دو شهری سخن می‌گوییم که دشمنان قصد داشتند آن‌ها را از هم جدا کنند. سوریه به خاطر اینکه موضوع اصلی اش قدس بوده سال هاست که با خون بهای آن را می‌پردازد. اگر ۱۰۰ سال با سوریه بجنگند قدس همچنان موضوع اصلی ما باقی خواهد ماند، چرا که قدس تاج سرزمین شام است. قدس در قلب یکایک مردم سوریه باقی خواهد ماند و آزادی این شهر هدفی است که به سوی آن حرکت خواهیم کرد.»

وی افزود: «ما از عربستان، امارات و قطر که در طول سه سال گذشته میلیاردها دلار اسلحه خریداری کرده اند می‌پرسیم با این اسلحه‌ها به جنگ چه کسی می‌روید؟ به برادران خود در جهان عرب می‌گوییم کافی است، از خواب بیدار شوید چرا که شما نیز هدف قرار گرفته اید. ما در سوریه هزینه بسیار سنگینی پرداخت کردیم، فقط به این گناه که می‌خواستیم آزاد باقی بمانیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.