مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی «اقیانوس آرام» به کارگردانی بهروز شعیبی قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی اسلامی روایت می‌کند.

 "اقیانوس آرام" در سه فصل تولید می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی «اقیانوس آرام» به نویسندگی حسین تراب نژاد و کارگردانی بهروز شعیبی در سه فصل به مرحله تولید خواهد رسید.

بنا بر این گزارش، نگارش فیلمنامه این سریال به پایان رسیده و سازندگان منتظر فراهم شدن شرایط از سوی صداوسیما برای آغاز کار هستند. 

این سریال در سه فصل ۳۰ قسمتی و در بازه‌های زمانی متفاوتی ساخته خواهد شد، فصل یک در بازه زمانی ۶ ماه می‌گذرد و فصل ۲ نیز اتفاق‌های یک ماه را به تصویر می‌کشد. همچنین نگارش فصل یک این سریال به طور کامل انجام شده است. 

این سریال قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی اسلامی روایت می‌کند. در «اقیانوس آرام» زندگی شهری نشان داده می‌شود و نوع روابط انسان‌ها با یکدیگر احساس نوستالژی را زنده می‌کند. هر کدام از کاراکترهای این سریال افراد متفاوتی از دیگری هستند، روانشناسِ سلبریتی، خبرنگار و ... از جمله این شخصیت‌ها هستند که در این سریال بلند به ایفای نقش می‌پردازند. 

تهیه کنندگی این سریال به عهده سید محمود رضوی است که پیشتر سریال‌ پرده نشین و فیلم‌های ماجرای نیمروز،‌دارکوب و لاتاری را برای سینما تهیه کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.