مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعزام ۱۱ هزار دانش آموز این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

۱۱ هزار دانش آموز خراسان رضوی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: امسال همچون سال‌های گذشته ۱۱ هزار دانش آموز را در ماه‌های بهمن و اسفند به اردوی راهیان نور اعزام خواهیم کرد که در صورت کمک استانداری و دیگر دستگاه‌ها این میزان قابل افزایش خواهد بود.
وی تصریح کرد:دانش آموزان وقتی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حاضر می‌شوند احساس خوبی را کسب می‌کنند و آنچه که در فیلم‌های دفاع مقدس می‌بینند و یا خاطراتی که در این زمینه می‌شنوند را بطور واقعی درک می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در راستای اجرای سیاست‌های سند تحول بنیادین وظایفی از جمله تربیت اخلاقی، عبادی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان را بر عهده دارد.
خدابنده افزود: حضور پر رنگ دانش آموزان در مراسم مختلف از جمله راهپیمایی ها، برگزاری حلقه‌های صالحین و همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله فعالیت‌های ارزشمندی است که توسط بسیج دانش آموزی انجام می‌شود و به دانش آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زندگی در زمینه تربیت دینی، اجتماعی و سیاسی را بیاموزند.
وی تصریح کرد: نگاه فرهنگی به فعالیت‌های حوزه بسیج و لزوم همگرایی، هم افزایی و تلاش همه جانبه در این حوزه بسیار مهم است و اگر دانش آموزان ما در مدرسه تربیت صحیحی داشته باشند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.