همدان-علی بحیرایی گفت: شش هزار و ۶۸۸ خانواده مستمری‌بگیر این نهاد دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند.

 بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد همدان بیمه هستند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  کمیته امداد استان همدان، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در مورد حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان گفت: پرداختی‌ها هر سه ماه یک‌بار است و از ابتدای سال پنج میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان برای هفت هزار و ۵۱۸ خانواده پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۶۹ زن سرپرست خانوار بیمه‌شده‌اند، افزود: از ابتدای سال یک میلیارد و ۸۰۱ میلیون تومان بیمه برای آن‌ها واریزشده است.
بحیرایی با تأکید بر اینکه همچنین در هشت‌ماهه امسال ۳ هزار و ۸۶۰ نفر با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی دارای بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند، ادامه داد: در بخش اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال برای هر نفر اشتغال یارانه‌ای ۵۵۱ هزار تومان پرداخت‌شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه کلیه بیمه‌شدگان زن با داشتن ۱۰ سال سابقه و ۵۵ سال سن از بازنشستگی و مستمری بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: کلیه بیمه‌شدگان مرد نیز که دارای ۱۰ سال سابقه و ۶۰ سال سن هستند بازنشسته شده و مستمری دریافت می‌کنند.
بحیرایی بابیان اینکه ۷۳۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ بازنشسته و مستمری‌بگیر شده‌اند، گفت: در حال حاضر سه هزار و ۲۳۱ زن سرپرست خانوار، هزار و ۹۴۱ طرح اشتغال یارانه‌ای و هزار و ۵۱۶ طرح اشتغال غیر یارانه‌ای تحت پوشش کمیته امداد هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان اعلام کرد: در مجموع ۶ هزار و ۶۸۸ خانواده مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.