خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: اگر تکنولوژی جدید در حوزه ثبت احوال کشور نبود، بدون شک در ارائه بسیاری از خدمات دچار مشکل می شدیم و این در حالیست که رعایت سلامت و دقت در تمامی خدمات این حوزه از ویژگی های بارز و مشهود آن است.

توسعه خدمات جدید ثبت احوال در اولویت قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استانداری خراسان شمالی در جمع مدیرکل ثبت احوال و مدیران زیر مجموعه تشکیل سازمان ثبت احوال را زمینه ساز تحولی بزرگ در جامعه ایران دانست و گفت: هرچند تاکنون خدمات قابل توجهی در حوزه ثبت احوال انجام شده است، اما توسعه خدمات جدید باید دراولویت قرار گیرد تا شاهد رفاه بیشتر مردم باشیم.

وی اظهار داشت: سیستم ثبت احوال کشور در سال های گذشته توانسته، حداکثر بهره برداری را از سیستم نوین داشته باشد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: اگر تکنولوژی جدید در حوزه ثبت احوال کشور نبود بدون شک در ارائه بسیاری از خدمات دچار مشکل می شدیم و این در حالیست که رعایت سلامت و دقت در تمامی خدمات این حوزه از ویژگی های بارز و مشهود آن است.

شجاعی خاطرنشان کرد: برای مسائل مهمی همچون هدفگذاری و سیاست گذاری های مهم کشوری به پایه های آماری موجود در ثبت احوال استناد می شود، لذا این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در پایان ارائه آموزش های لازم به مردم در حوزه خدمات الکترونیکی ثبت احوال توسط دهیاری ها و شوراها را خواستار شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.