خراسان شمالی- سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: دو سارق در تحقیقات بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان مانه و سملقان اعتراف کردند.

سارقان حرفه‌ای منزل در شهرستان مانه و سملقان دستگیر شدند

به گزارش قدس انلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل در این شهرستان با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در سطح شهرستان و اعلام نارضایتی مردم، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

رختیانی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای سارقان را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی و پلیسی محل اختفای همدست خود را نیز لو داد، یاد آور شد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و سارق دوم را نیز دستگیر کردند.

رختیانی با اشاره به اینکه هر دو متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از محل های فروش اموال مسروقه تعداد زیادی اموال سرقتی که توسط این افراد سرقت شده بود کشف و بعد از هماهنگی با مقام قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان گفت:متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.