البرز- مجید رضاخانی از قهرمانی البرز در لیگ دوگانه بانوان در کشور خبرداد و گفت: باتوجه به کسب این عنوان بانوان البرزی نماینده باشگاه های ایران در مسابقات آسیایی خواهند بود.

 البرز نماینده ایران در مسابقات دوگانه آسیایی بانوان شد

مجید رضاخانی رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حضور تیم بانوان البرز در مسابقات آسیایی افتخار بزرگی برای استان تلقی می شود و بدون شک دختران البرزی در این رقابت ها نیز می توانند نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند.

رضاخانی با بیان این که میزبانی مسابقات کشوری دوگانه بانوان ظرف ۴۸ ساعت به شهرستان اشتهارد واگذار شد گفت: ابتدا میزبانی این مسابقات به اصفهان واگذار شد اما باتوجه به مشکلاتی که بوجود آمد در ۴۸ ساعت مانده به آغاز رقابت ها میزبانی مسابقات کشوری به شهرستان اشتهارد رسید.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کشوری دوگانه بانوان در مدت ۴۸ ساعت چالشی بزرگ برای استان البرز بود اما خوشبختانه این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

دبیر سازمان لیگ ورزش سه گانه با بیان این که حدود نیمی از مسابقات کشور به میزبانی البرز برگزار شده گفت: سال جاری ۶ مسابقه کشوری برگزار شد که ۳ مورد از آنها در استان البرز در سطح بسیار خوبی انجام شد که بدون شک این اتفاق را می توان برای ورزش البرز مثبت تلقی کرد.

رضاخانی در خصوص مسابقات المپیاد استعدادهای برتر که در ماهشهر برگزار شد گفت: این مسابقات در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال برگزار شد این در حالی است که سیاست استان البرز بر پایه استعدادپروری متمرکز است از همین رو رده سنی ۸ تا ۱۲ سال را به این مسابقات اعزام کردیم.

وی تصریح کرد: نونهالان البرزی باتوجه به سن کمتر و امکانات محدودی که در اختیار داشتند از میان ۲۰ تیم حاضر در حالی در جایگاه نهم قرار گرفتند که اختلاف زمانی آن ها با تیم نخست ۱۶ دقیقه بود.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز با اشاره به آینده این رشته در استان گفت: مهم ترین هدف ما توجه به رده پایه و پرورش ورزشکاران مستعد است از همین رو بدون شک در آینده نزدیک در ورزش ملی و حتی بین المللی حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.