خوزستان_مرتضی جمشیدی از ورود آثار رسیده به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان به مرحله داوری خبر داد.

جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان در مرحله داوری قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، تعداد ٤٣١ اثر در بخش‌های تخصصی و موضوعی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. 

وی افزود: داوری آثار از هفته گذشته آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا پایان دی ماه ادامه داشته باشد. 

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه اساتیدی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری آثار را برعهده دارند، گفت: پس از اعلام آراء نهایی توسط هیئت داوران اختتامیه جشنواره در  اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

مجید منادی نایب رئیس خانه مطبوعات استان خوزستان نیز در این جلسه بیان داشت: تعداد قابل توجه آثار رسیده نشان از میزان استقبال و همچنین علاقه به مشارکت همکاران رسانه‌ای در مباحث حرفه‌ای خود دارد. 

منادی در ادامه افزود: خانه مطبوعات خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدد هستند تا اختتامیه این جشنواره در فضایی بانشاط و پویا همراه با برنامه‌های جانبی نظیر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه مطبوعات و... به بهترین نحو برگزار شود. 

وی افزود: تمام آثار ارسالی توسط خبرنگاران و اهالی رسانه خوزستان پذیرفته شده و مواردی نیز که نقایصی داشتند با پیگیری مکرر و تعیین وقت مجزا رفع نقض شد. 

منادی گفت: آثار برای هیات داوران ارسال شده است تا در اسرع وقت داوری و نتایج آن در اختتامیه اعلام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.