البرز- فخرالدین صابری از آغاز بازدیدهای نظارتی از فروشگاه های صنایع دستی استان البرز خبر داد.

برخورد شدید با عرضه و فروش صنایع دستی قاچاق

 به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، فخرالدین صابری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استاناظهار کرد: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از عرضه و فروش صنایع دستی غیر ایرانی معاونت صنایع دستی این اداره کل  با همکاری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان در اولین مرحله نظارت و بازرسی از ۱۵ فروشگاه صنایع دستی دارای مجوز کسب از اتحادیه صنف چینی و بلور کرج بازدید به عمل آمد.

وی اضافه کرد: در جریان این بازدید برای ۳ فروشگاه متخلف که اقدام به فروش و عرضه محصولات صنایع دستی قاچاق و غیر ایرانی نموده بودند صورتجلسه کشف کالای قاچاق صادر شد و چند فروشگاه دیگر نیز تذکر شفاهی دریافت کردند.

 مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز در پایان گفت: به تمامی  فروشندگان محصولات صنایع دستی در سطح استان اخطار می‌دهیم که در صورت بازدید و احراز فروش و عرضه محصولات قاچاق و غیر ایرانی به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: از مردم نیز تقاضا داریم در خریدهای خود به هنرمندان و صنعتگران داخلی احترام گذاشته و در انتخاب‌های خود اولویت اول را به محصولات داخلی دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.