معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲۱ هزار پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی استان در ۹ ماهه سال جاری تشکیل شده است.

تشکیل ۲۱ هزار پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، علی باخرد ظهرسه شنبه در خصوص نظارت بر بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری از ۳۵۱ هزارو ۷۵۹  واحد اقتصادی در خراسان  رضوی بازرسی شده است و ۲۱ هزار و ۶۶۸  فقره ‍پرونده تخلف با ارزش ۱۱ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی  افزود: در۹ ماهه اخیر ۶ طرح نظارتی با عناوین نوروز، ضیافت، برخورد با احتکار و اختفا، مسافرت های تابستانی ، دهه اول محرم و دهه آخر صفر در خراسان رضوی اجرا شده است. همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۲۸ هزار بازرسی به انجام رسیده و ۳۳۸ مورد پرونده با عنوان تخلف قاچاق  با ارزش ۸۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: با استاندارد سازی نحوه اخذ و رسیدگی به شکایات اقتصادی، زمان رسیدگی به شکایات کتبی و حضوری به ۶ روز رسیده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون  بیش از ۱۷ هزار شکایات اخذ و رسیدگی شده است و همچنین تاکنون ۳۴ میلیارد ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.