رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، خبر خروج نظامیان این کشور از افغانستان را رد کرد و گفت ماموریت آمریکا در افغانستان طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

دانفورد: خروج نظامیان آمریکا از افغانستان را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «جوزف دانفورد»، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، خبر خروج نظامیان این کشور  از افغانستان را رد کرد و گفت ماموریت آمریکا در افغانستان طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

وی که در جشن کریسمس در جمع سربازان آمریکایی در افغانستان سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: شایعاتی مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی شنیده می‌شود که صحت ندارد و ماموریتی که آنها در حال انجام آن هستند تفاوتی با روزهای گذشته نداشته است.

این در حالی است که رسانه‌های غربی اعلام کردند ترامپ همزمان با اعلام خروج نیروهای این کشور از سوریه، دستور خروج ۷ هزار سرباز افغانستان را نیز صادر کرده است.

دانفورد افزود: در حال حاضر تغییری در ماموریت نظامیان آمریکایی در افغانستان به‌وجود نیامده است و اگر تغییراتی اعمال شود، به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فارس، در طول ۱۷ سال گذشته با سیاست‌های اشتباه آمریکا وضعیت افغانستان هر روز وخیم‌تر می‌شود و در آخرین حادثه روز گذشته با حمله تروریست‌ها به ساختمان وزارت رفاه افغانستان تاکنون ۴۳ نفر جان خود را از دست دادند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.