همزمان با آغاز زمستان جلسه هم اندیشی فصلی ائمه جماعت حرم مطهر رضوی در حرم امام رضا(ع) برگزار شد

هم اندیشی فصلی ائمه جماعت حرم رضوی برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین، جلسه هم‌اندیشی ائمه جماعت حرم امام رضا(ع) امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در پایگاه آداب زیارت شهیدهاشمی‌نژاد تشکیل شد، در این جلسه حجج اسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، راجی، ضیایی و آخوندی به ایراد سخنرانی پرداختند.
حجت الاسلام علی راجی در این برنامه گزارشی از «طرح تحقیقاتی و پژوهشی صعود چهل ساله» ارائه کرد که این فعالیت مورد تحسین ائمه جماعت حرم رضوی قرار گرفت.
وی در این جلسه از ۱۷ هزار ساعت فعالیت برای طرح تحقیقاتی و پژوهشی صعود چهل ساله سخن به میان آورد و گفت: در این پروژه علمی برخی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب بر اساس آمارهای جهانی مورد تبیین و بررسی قرار گرفته است.
راجی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی، توان ایستادگی در برابر نظام سلطه، کرامت زن، پیشرفت در معنویت، آزادی و مردم سالاری، پیشرفت‌های زیر ساختی و پیشرفت صنعتی، برخی از مولفه‌های طرح تحقیقاتی و پژوهشی صعود چهل ساله است.
در ادامه این نشست حجت الاسلام سعید آخوندی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۳۴ مکان-نوبت، در حرم مطهر رضوی نماز جماعت برقرار می‌شود که به طور میانگین در آن ۱۲۰ هزار زائر شرکت می‌کنند.
وی گفت: طبق پژوهش‌های صورت گرفته زائران زمان زیارت و حضورشان در حرم را با وقت نماز جماعت تنظیم می‌کنند لذا ما هم سعی داریم تا با ارائه خدمات فرهنگی بیشتر و تشکیل صفوف منظم‌تر، اقامه نماز جماعت حرم را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست از سوی ائمه جماعت پیشنهاداتی اعلام شد که مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.