خراسان شمالی گفت: جشنواره تولیدات مراکز صداو سیما، باید محلی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری اقتصادی باشد و از صداوسیمای استان انتظار داریم از ظرفیت های سازمان‌های مردم نهاد هم در این جشنواره استفاده کنند تا با انسجام و همدلی و با تاکید بر الگوسازی این کار را به سرانجام مطلوب برسانیم.

خراسان شمالی در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما نوآوری داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، نخستین نشست اعضای ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان ها در حالی برگزار شد که ضمن اتخاذ تصمیمات مهم درباره نحوه برگزاری این جشنواره و تشکیل کمیته های مرتبط، مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، ایجاد نوآوری، خلاقیت و متفاوت بودن این استان نسبت به دیگر استان ها و جشنواره های قبلی را خواستار شد.

وی اظهار داشت: نباید اقدامات و فعالیت های این جشنواره مشابه دیگر استان ها باشد بلکه باید با ارائه نوآوری و برنامه های جدید در کشور الگوسازی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تاکید بر این نکته که با برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها، ظرفیت ها و فرصت های این استان به رخ کشور هم کشیده می شود، افزود: برای میزبانی این جشنواره نشست های متعددی با کار کارشناسی انجام گرفت تا توانسته ایم اعلام آمادگی کنیم بنابراین باید از چنین فرصتی به نفع استان استفاده شود.

پورعیسی تصریح کرد: سیاست های اداری، بازتاب و اثرات مثبت این جشنواره باید شناسانده شود زیرا کار بزرگ، همت والا می طلبد بنابراین نیازمند همراهی و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی استان هستیم.

وی بیان کرد: با تشکیل کمیته های مربوط، وظایف هریک از دستگاه های اجرایی مشخص می شود؛ ضمن آن که باید ایجاد بستر توسط بخش خصوصی و استفاده از امکانات دستگاه های دولتی هم فراموش نشود.

پورعیسی تاکید کرد: جشنواره فوق باید محلی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری اقتصادی باشد و از صداوسیمای استان انتظار داریم از ظرفیت های  سازمان های مردم نهاد هم در این جشنواره استفاده کنند تا با انسجام و همدلی و با تاکید بر الگوسازی این کار را به سرانجام مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.