البرز- حسن سعیدی باشسیز با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس باید به سمت اجرای طرح های بزرگ زیرساختی حرکت کند گفت: مردم از ترافیک سنگین ناشی از عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت پل سرحدآباد ناراضی هستند و شهرداری باید هرچه سریع تر آن را به اتمام برساند.

باید به سمت اجرای طرح‌های بزرگ زیرساختی در فردیس گام برداریم

حسن سعیدی باشسیز عضو شورای اسلامی شهر فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پروژه عمرانی تراش و روکش آسفالت پل سرحدآباد می توانست با فعالیت همزمان دو پیمانکار در بازه زمانی بسیار کوتاهی به پایان رسد و لازم می دانم به عنوان عضوی از شورا بابت ایجاد ترافیک و شلوغی ناشی از این طرح از مردم عذرخواهی کنم.

سعیدی ضمن اشاره به دیگر طرح های عمرانی در حال انجام فردیس گفت: پیاده راه تندرستی پارک بهشت که با۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود در شرف از سرگیری بوده همچنین پروژه پارک جاده شهریار و بوستان جاده ملارد نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: پروژه بلوار مپنا نیز از دیگر طرح های در حال انجام است که سرعت در انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است ضمن آنکه تمامی این طرح ها می بایست در دهه مبارک فجر به مراحل پایانی و افتتاح برسد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با بیان این که انتظارات از شهرداری فراتر از طرح های عمرانی این چنینی است گفت: این دست پروژه های عمرانی نظیر جدول گذاری و روکش آسفالت از جمله فعالیت هایی است که هر شهرداری باید انجام بدهد.

سعیدی تصریح کرد: باید به سمت طرح های بزرگ زیرساختی گام برداریم همچنین بحث ایجاد پارک ها و امکانات فرهنگی و تفریحی را به منظور استفاده مردم توسعه دهیم این در حالی است که حرکت به سوی توسعه شهر زمان خاص خود را می طلبد و باید به صورت اصولی این دست فعالیت ها انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.