مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: درآمدهای ثبت اسناد و املاک استان در ۸ ماهه ابتدایی سال بیش از ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رشد ۲۹ درصدی درآمدهای ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن بهادر صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای ثبتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:۹ ساختمان استیجاری که شرایط نامناسبی برای ارایه خدمات به مراجعین  در استان وجود دارد و فرسودگی ساختمان ها نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

وی افزود:با توجه به  بیش از ۳ میلیون خدمت ارائه شده در ثبت اسناد و املاک استان وکسب بیش از ۷۷۱ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال درآمد در ۸ ماهه ابتدایی سال که رشد ۲۹.۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد  نیازمند حمایت مسئولان محلی و استانی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی  استان به منظور  تخصیص بودجه ای ویژه جهت احداث ساختمان برای ادارات ثبت اسناد و املاک فاقد ساختمان در استان هستیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد:از مجموع درآمدهای وصولی واریزی به حساب دولت ۶۰۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال آن شامل درآمدهای عمومی دولت و ۱۶۶ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال آن مربوط به وصول نیم عشر دولتی می باشد که نسبت به مدت مشابه ۸ ماهه ابتدای سال گذشته به ترتیب رشدی ۲۱.۵ و ۷۲.۸۶ درصدی را نشان می دهد که به حساب درآمدهای دولت واریز شده است.

بهادر تصریح کرد: ثبت اسناد و املاک  برای اکثر واحدهای استیجاری زمین مناسب و نقشه های مربوطه جهت ساخت ساختمان ها را تهیه کرده است که پس از تخصیص اعتبار و دریافت آن به سرعت نسبت به آغاز عملیات احداث ساختمان ها اقدام می شود.

وی گفت:ساختمان جدید منطقه ۴ ثبت اسناد و املاک مشهد در بلوار الهیه در محلی مناسب از لحاظ دسترسی مراجعین با سرعت در حال ساخت است تا بتوان در کوتاه ترین زمان آماده و به بهره برداری برسد تا در محیطی سالم و مناسب به مراجعین ارایه خدمت شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.