البرز- جامعه ورزش البرز در حالی شاهد تیمداری وحضور تیم والیبال شهرداری کرج در لیگ یک کشور هستند که انتظار دارند با تشکیل باشگاه شهرداری کرج این فرایند شکل سازمان یافته تری داشته باشد.

تیمداری در والیبال مقدمه‌ای برای ایجاد باشگاه ورزشی "شهرداری کرج"

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، موضوع شکل گیری باشگاه شهرداری کرج در ادوار مختلف فعالیت شورای شهر مطرح بوده و هر بار بنا به دلایلی به ثمر نرسیده است.

این عدم شکل گیری سبب شده گاها وبا تلاش برخی چهره های علاقمند به ورزش در بدنه شهرداری شاهد برخی تحرکات باشیم و ماحصل آن حضور متفرقه ومقطعی برخی تیم ها با نام شهرداری کرج در لیگ های مختلف کشور بوده ایم.

در این سالها به تناوب تیم های فوتبال ووالیبال و حتی کشتی در سطح لیگ های کشور حاضر شده اند اما هر یک به دلیل فقدان سازوکار مناسب و نبود یک تشکیلات منسجمی به نام باشگاه پس از مدتی رها شده اند.

حال در دوره پنجم شورای شهر نیز شاهد تلاش هایی از سوی برخی چهره های باسابقه ورزش در بدنه ورزش شهرداری کرج هستیم که منجر به شکل گیری تیم والیبال شهرداری کرج وحضورش در لیگ یک کشور شده است.

فارغ از اینکه این تیم چه نتایجی کسب می کند و در شکل گیری این تیم چه عواملی دخیل بوده از جنبه مثبت می توان آن را مقدمه ای برای ایجاد باشگاه شهرداری کرج و مجاب کردن اعضای شورا به تصویب آن برای سال آتی دانست موضوعی که علی علوی مدیر اداره نگهداری، تجهیز وتوسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج به آن اذعان دارد.

وی در این ارتباط گفت: شکل گیری تیم والیبال شهرداری کرج به واسطه ظرفیت هایی بود که در این رشته ورزشی در سطح شهر کرج و بدنه شهرداری وجود داشت.

علوی ادامه داد: این تیم با حداقل اعتبار وبودجه وبا یک کار شبانه روزی شکل گرفت تا به نوعی نام و برند شهرداری کرج را به عنوان یک تشکیلات حامی ورزش در سطح کشور مخابره کنیم.

وی تصریح کرد: قطعا این تیم انتظار اهالی ورزش را به شکل کامل برآورده نمی کند اما می تواند محرک و مبنای خوبی برای شکل گیری باشگاه شهرداری کرج باشد و اعضای محترم شورای شهر را به این جمع بندی برساند که ورزش کلانشهر کرج این ظرفیت و پتانسیل را دارد تا باشگاهی به نام شهرداری داشته باشد و رشته های مختلف هرساله با اعتباری مشخص وشفاف ودر قالب یک سیاست مشخص در سطح کشور حاضر شوند.

مدیر اداره نگهداری، تجهیز وتوسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج ضمن اشاره به پویایی و تحرک مضاعف ورزش شهرداری کرج در ماه های اخیر گفت: اعزام تیم ها به مسابقات کلانشهرها در کنار میزبانی از رشته شنا در این مسابقات، افزایش بهره وری اماکن ورزشی و بهبود خدمات دهی به شهروندان در این مدت رقم خورده است.

تشکیل باشگاه در دستور کار شورا قرار گیرد

علوی با اشاره به اینکه شورای شهر در آستانه بررسی و تدوین بودجه سال آتی است و بهترین فرصت است تا موضوع ایجاد باشگاه شهرداری کرج وتامین اعتبار در آن لحاظ شود گفت: ظرفیت های ورزش کرج آنقدر بالا است که قطعا شکل گیری باشگاه شهرداری کرج می تواند به عنوان یک بازی برد برد ثمرات بسیار زیادی را برای شهر به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد:امیدوارم با توجه به علاقمندی وتعلق خاطر آنها به ورزش و تجارب گرانبهایی که برخی اعضا در حوزه مدیریت ورزشی دارند این اتفاق مبارک رخ بدهد و شهرداری کرج نیز به جمع کثیر شهرداری های فعال کشور در حوزه ورزش بپیوندد.

به نظر می رسد فضا و شرایط مساعدی برای مطرح شدن دوباره پرونده ایجاد باشگاه ورزشی شهرداری کرج در پارلمان شهری مهیا شده واهالی ورزش به خصوص در کللانشهر کرج انتظار دارند مجموعه مدیریت شهری این بار با اراده ای قوی تر به این میدان وارد شود.

قطعا حضور شهرداری کرج در عرصه باشگاهداری می تواند انگیزه و نشاطی دو چندان به ورزش کرج بدهد و جایگاه این کلانشهر و در در ابعادی بزرگتر البرز را در سطح کشور ارتقا دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.