البرز - با انعکاس مشکلات اهالی کوی ولیعصر (عج) کرج در خصوص عدم ترمیم حفاری های ناشی از جدول گذاری و ایجاد انشعاب در قدس آنلاین خوشبختانه با همراهی شهرداری منطقه ۹ این مشکل اهالی مرتفع شد.

مرتفع شدن مشکلات اهالی کوی ولیعصر(عج) توسط شهرداری کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پس از انتشار گزارشی دریکم دی ماه در پایگاه خبری قدس آنلاین مبنی برعدم اجرای آسفالت پس از جدول گذاری و ایجاد انشعاب فاضلاب شهری این موضوع با توجه و مساعدت شهرداری منطقه ۹ کرج تا حد بسیاری مرتفع شد.

خبرنگار ما پس از پیگیری این موضوع و انتشارگزارش از معاونت عمران منطقه و شهرداری کرج خواستار رسیدگی و ترمیم آسفالت و لکه گیری خیابان این منطقه شد.

 مهدی خوانین زاده معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج پس ازپیگیری خبرنگار قدس این موضوع را در دستور کار قرار داد و به سرعت اقدام به اجرای عملیات ترمیم و لکه گیری این خیابان کرد.

وی گفت: شهرداری هنوز قیر به اندازه کافی خریداری نکرده است و در حال حاضرفقط  تراش و روکش معابر اصلی هر منطقه با لحاظ یک خیابان به شکل پایلوت را انجام می دهیم.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج در ادامه گفت: به طور مثال بلوار بلال پایلوت منطقه ۹ شهرداری کرج است که بر عهده این منطقه قرار دارد.

این مسئول  با بیان اینکه مناطق اصلی از جمله بلوار ماهان، فاز ۴ مهرشهرو کمربندی مهرشهرآسفالت شده است، گفت: در حال حاضرعملیات آسفالت منطقه ۴ حصاردر دست اقدام است.

خوانین زاده به وضعیت نامناسب قیر و آسفالت در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: سهمیه مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج برای انجام لکه گیری معابر اصلی روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن  آسفالت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فصل جدول گذاری و نصب انشعاب فاضلاب در  محله کوی ولیعصر نبود اما این عملیات را به خواسته مردم محله انجام دادیم، گفت: روکش کلی این خیابان دراردیبهشت سال آینده انجام خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که امیدواریم دستگاه های خدمات رسان دیگر نیز همکاری وهماهنگی لازم را با شهرداری ها در انجام فعالیت های عمرانی وتوسعه ای خود در معابر شهری داشته باشند و برای انجام وظایف محوله خود مردم را به ارگان های دیگر و شهرداری پاسکاری نکنند وآنچه از لحاظ قانونی برعهده دارند انجام دهند، درعین حال دقت نظر و سرعت عمل شهرداری منطقه ۹ برای حل مشکلات مردم را ارج می نهیم وامید می رود دیگر دستگاه‌های خدمات رسان نیز در رسیدگی به مشکلات مردم به این کیفیت عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.