البرز - سردار سید یوسف مولایی با بیان اینکه برخی که تا دیروز در دل انقلاب پرورش یافتند به دلیل منافع خود و تعارض با کلیات و اساس نظام مخالفت کردند، گفت: توطئه دشمنان با خلق حماسه ۹ دی خنثی و از بین رفت.

توطئه دشمنان با خلق حماسه ۹ دی خنثی شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خصوص حماسه ۹ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب در چهل سال گذشته با توطئه های مختلفی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی روبه رو بود چراکه اقدامات دشمن در تمامی عرصه ها انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کرد.

وی افزود: یکی از  مقاطع خطرناکی که اتفاق افتاد و ماهیت انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کرد فتنه ۸۸  بود.

سردار مولایی با بیان اینکه این فتنه در تجزیه و تحلیل از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نکته مهمی که مد نظر بود و دشمن را به براندازی و تضعیف نظام  امیدوارکرد این بود که متوجه شد ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین وجود دارد.

 وی اضافه کرد: برخی  نیز که در بدنه نظام بزرگ شده و مسئولیت گرفتند برعلیه ماهیت و اصول اساسی نظام که مردم سالاری و اسلام بود شورش کردند.

 فرمانده فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه این فتنه، همگرایی بین گروه های مختلف را نیز ایجاد کرد، گفت: زمانی که بهایی ها  و عناصری ازمنافقین با تجزیه طلبان گروه های قومی ترکیب شدند یک امیدواری در جنگ احزاب و قابلیت  ترکیب عناصر مختلف برای دشمنان ایجاد کرد.

سردار مولایی خاطرنشان کرد: برخی  که تا دیروز در دل انقلاب بودند و پرورش یافتند به دلیل منافع و تعارض خود با کلیات و اساس نظام مخالفت کردند و با دشمنان همراه شدند.

وی با بیان اینکه گروه های مختلف و ضدانقلاب در یک عملیات قوی روانی این توطئه را با عناصر انقلابیون دیروز راه انداختند، گفت: همه اینها برای ضربه زدن به ماهیت نظام بود و وقتی با ریزش هایی هم درخواص اتفاق افتاد این امیدواری را برای دشمنان بیشتر کرد.

سردار مولایی  افزود: این در حالی است بخشی از جامعه که ترکیبی از همه اقشار است در یک نقطه مشترک به عنوان «انتخابات» خواسته ای القا شده را پیگیری می کردند واین موضوع امیدواری را برای دشمن ایجاد کرد.

این مسئول در پایان گفت:توطئه دشمنان با خلق حماسه ۹ دی که توسط مردم شریف ایران انجام شد خنثی و از بین رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.