البرز- حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: همانگونه که امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم خواند، حماسه ۹ دی ماه را نیز به تعبیری می توان انقلاب اسلامی سوم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست.

حماس ۹ دی انقلابی سوم در تاریخ جمهوری اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله ۹ دی یکی از مقاطع مهم تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت شاید بتوان آن را یکی از سخت ترین مقاطع نامید که در نهایت به پیروزی ختم شد.

وی اضافه کرد: فتنه ۸۸ که با حضور سفارتخانه های خارجی و پشت صحنه غربی، عبری و عربی نظام را با چالش جدی مواجه کرد، به گونه ای که تحلیل بسیاری از مفسران و تحلیل گران دنیا این بود که پایان تاریخ شکل گیری جمهوری اسلامی در حال شکل گیری است.

حجت السلام یوسفی ادامه داد: اما همگان دیدند که جمهوری اسلامی همواره توانسته از تمامی مراحل سخت عبور کرده و زمانی که به تاریخ بیداری اسلامی نگاه می کنیم، متوجه می شوی که بسیاری از بیداری های اسلامی بعد از ۹ دی ماه اتفاق افتاد که باعث بصیرت و امیدواری همه منطقه شد.

وی ادامه داد: به تعبیری می توان گفت که ۹ دی انقلاب سومی بود که نظام را در منطقه و دنیا تثبیت کرد و همه کشورهای مسلمان با امید به این حماسه، حرکت هایشان را شروع کردند.

یوسفی افزود: امروز می بینیم که این بصیرت از غرب آسیا فراتر رفته و به اروپا رسیده، بنا به گفته تحلیل گران جنبش جلیقه زردهای فرانسه شباهت های بسیاری با انقلاب اسلامی دارد و امروز بخش های مختلفی در کشورهای غربی و اروپایی دست به دست هم داده تا به سمت انقلاب و حکومت جهانی پیش برویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: ایام ۹ دی ایامی است که دشمنان ناامید و دوستان امیدوارشد، ایامی است که توانستیم در کشور بر ۸ ماه فتنه انگیزی غلبه کنیم که این هشت ماه بیش از هشت سال دفاع مقادس به ما ضربه زد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان افزود: با بصیرت مردم و به فضل الهی توانسته ایم بر این فتنه انگیزی که ۱۷ سفارتخانه خارجی در آن نقش داشته اند که فتنه گران و ستون پنجم دشمنان همراهی کردند، اما بصیرت امت اسلامی  بر این بصیرت غلبه و یک بار دیگر به دنیا ثابت کردند انقلاب ما شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.