فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ سرخس و نیز کشف ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد خبر داد .

کشف بیش از ۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق در هنگ مرزی سرخس

به گزارش خقدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، ماشاالله جان‌نثار در تشریح این خبر افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در بازرسی از یک باب مغازه عمده‌فروشی ۲۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال کشف شد.
وی بابیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده و با  هماهنگی مقام قضایی، مأمورین این فرماندهی با رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، این عملیات را انجام دادند، ابراز داشت:  مرزبانان مواد دخانی کشف‌شده را به همراه متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه قاچاق کالا یک ضربه به‌نظام اقتصادی کشور است که تبعات فرهنگی و اجتماعی به همراه دارد، یادآور شد: هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان از این اقدام قاچاقچیان جلوگیری و به‌شدت با این‌گونه افراد برخورد خواهد نمود.
جان‌نثار همچنین از کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد و گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور ، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.
وی بابیان اینکه این میزان مواد مخدر  با اشرافیت اطلاعاتی و در ۲ عملیات  جداگانه کشف شد، افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند بر قاچاقچیان مواد مخدر غلبه و از ناحیه آن‌ها بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین ، حشیش، شیشه و تریاک را کشف کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.