همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مردم به پلیس اعتماد کامل دارند و برای هر مشکلی مستقیم با پلیس تماس می‌گیرند تا پلیس به آنها کمک کند پلیس استان هم قدردان مردم و رسانه ا ست که با تعامل خود در کاهش جرایم پلیس را کمک کردند.

۷۶۰ هزار تماس مردمی با پلیس۱۱۰  همدان

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در ۹ ماه امسال  به دلیل این اعتماد عمومی مردم استان همدان به پلیس، ۷۶۰ هزار تماسی مردم در سامانه پلیس ۱۱۰ ثبت شده است همچنین در سامانه نظارت و بازرسی مردمی پلیس(۱۹۷) هم ۲۴ هزار تماس دیگر داشتیم. همه نشانه اعتماد مردم استان به پلیس است.

 کامرانی صالح با اشاره بر اینکه پلیس استان همدان جزو ۳ استان برتر بین پلیس های کشور است افزود: ۲۰۰ سارق حرفه‌ای که در حوزه‌ها مختلف اموال مردم را در ۹ ماه امسال به سرقت برده بودند توسط پلیس استان همدان دستگیر شدند؛ با اشراف اطلاعاتی که در این حوزه داریم اغلب سرقت‌ها به دلیل سهل‌انگاری مردم رخ می‌دهد اما تعداد مال‌خرهای استان افزایشی نداشته و افرادی هم که در این حوزه فعالیت دارند توسط پلیس دستگیر شدند.

وی گفت:  ارایه خدمات پلیس ۱۱۰ در استان همدان از سال‌گذشته به صورت متمرکز ارایه می‌شود که پلیس برای افزایش خدمات خود سامانه دریافت پیام‌های مردمی را به سامانه جی آی اس مجهز کرده است و به سرعت محل وقوع حادثه را شناسایی و خدمات‌دهی می‌کنند. فقط در مرکز استان ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت برای خدمات خاص پلیس ۱۱۰ داریم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برای حضور پلیس ۱۱۰ در محل ا جرم ۱۵ دقیقه زمان تعیین شده است اما در برخی مواقع به دلیل وجود ترافیک در معابر مشکلاتی برای حضور پلیس ایجاد می‌شود که سعی کردیم با برنامه‌ریزی این مانع را هم برطرف کنیم تا سرعت خدمات‌دهی به مردم را در حوزه پلیس ۱۱۰ افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در ماه امسال هم با سامانه نظارت مردمی پلیس در استان برقرار شده است و همچنین ۳۵۰۰ پرونده هم با تلاش همکاران ما در مراکز مشاوره پلیس استان مصالحه و یا مختومه شده  قبل از آن که به مرحله دادرسی یا دادخواهی برسد. بیش از ۱۰۰ هزار اوراق قضایی و ماننده آن هم در ۹ ماه امسال ابلاغ شده است.

کامرانی صالح افزود: تعداد تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ نشان می‌دهد که مردم اطمینان خاصی به پلیس دارند و همیشه پلیس را  قابل اعتماد می‌دانند. گاهی دلیل دیر رسیدن پلیس در یک نقطه می‌تواند ناشی از وقوع چند جرم در همان منطقه اعلام شده باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: استان همدان در حوزه تامین امنیت وبرقراری مسایل انتظامی در کشور رتبه سوم را بین پلیس‌های کشور دارد و  اشراف اطلاعاتی گسترده‌ای بر فعالیت باندهای موادمخدر داریم به این لحاظ هم از ابتدای امسال تاکنون موفق به کشف بیش از ۵ تن انواع موادمخدر و دستگیری بیش از ۷ هزار نفر معتاد و قاچاقچی داشته است.

وی درباره مصرف موادمخدر در معابر عمومی شهر و برخی مکان‌های دیگر گفت: پلیس موادمخدر طرح‌ها پاکسازی متعددی را در این حوزه اجرا کرده است اما به دلیل تحرک مکانی و معتادان شاید بعد از پاکسازی نقطه‌ای شهروندان باز شاهد حضور افراد معتاد باشند که اگر مردم به پلیس اطلاع دهند باز هم به وظیفه قانونی خود در این باره عمل می‌کنیم.

سردار کامرانی صالح افزود: همیشه دشمن سعی کرده است با دستاویزی‌ها ی مردم را از نظام ناامید کند در روزهای ۹ دی که پیش‌رو داریم چه قبل از آن  و چه بعد از آن هم باز به دنبال توطئه بر علیه نظام است مردم باید درباره پیام‌ها ارسال شده در فضای مجازی با هوشیاری برخورد کنند و گول دشمن را نخورند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.