همدان- علی دشتکی گفت: برنامه های متعدد و باشکوهی برای پاسداشت سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان برنامه ریزی شده است که سازمان تبلیغات هم برنامه‌های خاص خود را در حوزه ترویج فرهنگی دینی و جشن انقلاب برنامه ریزی کرده است.

تشکیل  ۳۵۰ ستاد فرهنگی در روستاها  همزمان با چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت ۴۰ سال گذشته گرفتار فتنه‌های مختلف از سوی سران کفر بوده است و فتنه سال ۸۸ نمونه شاخص آن است که مردم ایران اسلامی با توکل بر خدا و تدبیر با مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به فتنه گران دادند و روز ۹ دی در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی‌ماه برای همیشه تاریخ این کشور یوم‌الله است گفت: همه ما باید در کنار یکدیگر دوشادوش حرکت‌های مردمی برای بزرگداشت این روز باشکوه قدم برداریم.

دشتکی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز از نگاه سیاسی و مدیریتی در جهان منحصر به فرد است خاطرنشان کرد: علت اصلی تاختن به این انقلاب از سوی استکبار این است که این انقلاب موجب تلالو و فتح قله‌های حق و حقیقت و نهادینه کردن این حق در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه قرآن و عترت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اضافه کرد: ایجاد یک شبکه تبلیغی برای مبانی انقلاب اسلامی از جمله اهداف این کارگروه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رویکرد این کارگروه اوج اجرای برنامه‌ها در یکم دی‌ماه تا ۱۰ بهمن‌ماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارگروه قرآن و عترت در ۵۰ سرفصل و ۱۲۰ برنامه اجرایی قرار است برنامه برگزار کند.

وی ادامه داد: تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی همچون گفتمان انقلابی دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و عموم مردم برگزار می‌شود و یک‌هزار مبلغ در سطح استان برای تبلیغات اعزام خواهند شد.

دشتکی با بیان اینکه ۳۵۰ ستاد فرهنگی مردمی در روستاهای استان تشکیل می‌شود تصریح کرد: از ابتدای دی‌ماه تا آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست‌های بصیرتی، یک‌هزار و ۱۵ ویژه برنامه برای بانوان انقلابی، فراخوان بانوی مجاهد، برگزاری جشنواره در امتداد نور در ۱۵ موضوع و مباحث قرآنی در ۲۶ سرفصل نیز توسط سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.