همدان - امیرعبدالرضا سپنجی گفت: محیط زیست ما اهمیت ویژه ای در بهبود زندگی دارد و باید همه با عزمی جدی برای حفاظت از آن تلاش کنند.

هم‌افزایی دانش خبری محیط زیست را در دستور کار داریم

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیرعبدالرضا سپنجی مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی روش های نوین خبرسازی، ارتقای دانش  و سواد محیط زیستی  یکی از برنامه های هم جهت با این هدف بزرگ در حفظ و تلاش برای بهبود محیط زیست کشور است.

وی افزود:  محیط زیست سالم نقش انکار ناپذیری در بهبود زندگی مردم و به خصوص توسعه پایدار دارد که مسیر در توسعه اقتصادی و اشتغال، را هموار می کند و  حقوق اجتماعی نسل امروز و آیندگان را تامین و حفظ خواهد کرد.

وی گفت:  دوره هایی آموزشی برای مخاطبان هر حوزه ای آنها از مخاطب غیر فعال به مخاطبی زیرک و فعال تبدیل می کند تا حقوق قانونی خود را مطالبه کنند. پس بر همه لازم است که سواد رسانه ای مناسب زیست محیطی داشته باشند و آن دانش را به نسل بعد هم منتقل کنند تا هدف کلان بهبود محیط زیست و زندگی برای همه فراهم شود.

وی رویکرد نوین روابط عمومی سازمان محیط زیست کشور را، افزون بر نشر اخبار مکتوب مربوط به سازمان تلاش برای فرهنگ سازی و انتقال این دانش با روش های نوین رسانه ای به مخاطبان سازمان محیط زیست از هر قشری عنوان کرد و گفت: در این حوزه فضای مجازی، تولید نما آهنگ آموزشی و اطلاع رسانی از راهبرد های تعیین شده و پیش روی روابط عمومی سازمان محیط زیست کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.