به گفته کارشناسان، حضور مردم در حماسه ۹ دی امسال درس عبرتی برای عناصر فریب خورده داخل کشور می شود که با میدان دادن به دشمن و زمینه سازی برای فتنه گری به دنبال تامین منافع خود هستند. حضور ملت در حماسه ۹ دی نقش بسیار موثری در خنثی شدن توطئه های دشمن در سال آینده خواهد داشت.

بازخوانی فتنه ۸۸ و حضور در صحنه رمز خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان است

رضا روستا آزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مردم در پایداری نظام اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه رای آری مردم و حمایت های همیشگی مردم تا کنون روی پای خود ایستاده است؛ پر واضح است حکومتی که وابستگی سیاسی، اقتصادی یا نظامی به قدرتهای بزرگ دنیا ندارد تنها با اتکا به حمایتهای مردم  اقتدار خود را حفظ کرده است.

وی در این باره افزود:  درحالی که قدرتهای بزرگ با نظام جمهوری اسلامی در تقابل بوده و هستند، حمایت مردم از نظام و اتکای نظام به مردم رمز پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی بوده است. بی شک حضور خودجوش مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی تنها عامل نابودی فتنه گریهای دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر حضور با بصیرت مردم در حماسه ۹ دی سال جاری خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال بی تفاوتی مردم به نظام جمهوری اسلامی است، دراین صورت است که دشمنان داخلی و خارجی می توانند به کشور نفوذ کرده و به کشور آسیب وار کنند. حضور با بصیرت مردم در حماسه ۹ دی نشان از توجه آنها به اهمیت موضوع و عدم غفلت و باز کردن مسیر برای نفوذ دشمن به شمار می رود.

حمید رضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر بازخوانی حماسه ۹ دی گفت: زنده نگه داشتن حماسه نهم دی در واقع حفظ حالت واکسیناسیون مردم در برابر فتنه های جدید دشمن به شمار می رود. خوشبختانه با توجه به شکست پروژه های فتنه دشمن در سالهای ۷۸ و ۸۸, ملت ایران بعد از فتنه ۸۸ همه ساله با زنده نگاه داشتن حماسه ۹ دی فتنه صورت گرفته را به صورت مستمر بازخوانی کرده تا این مساله در خاطر مردم ایران برای همیشه باقی بماند که چه عواملی منجر به ایجاد فتنه شد.

وی در این باره گفت: بازخوانی عاملان فتنه امکان ایجاد فتنه؛ , فریب مردم و بازگرداندن فتنه گران را به صحنه سیاسی کشور از بین می برد، لذا حضور ملت در صحنه ۹ دی سال جاری و اهتمام ب بازخوانی این حماسه بار دیگر آمادگی مردم  را برای مقابله با هر گونه فتنه ی دشمن در سال اینده نشان می دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی درخصوص تبعات اقتصادی ناشی از فتنه ۸۸ تصریح نمود: امروز که گرد و غبار فتنه کنار رفته و مردم متوجه عوامل پشت پرده فتنه، خسارت ها وآسیب های آن به کشور شده اند و می دانند که فتنه سال ۸۸ بالغ بر ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرد و موجب افت صادرات تولیدی کشور،کاهش صادرت پتروشیمی، کاهش رشد اقتصادی و سرمایه گذاری کشور در سال ۸۸ شد، لذا مردم با ایستادگی در برابر عوامل بیرونی و مزدوران دشمن مانع از ایجاد خسارتهای دیگری بر کشور خواهند شد.

حمید رضا ترقی با تاکید بر خنثی شدن توطئه های دشمن با حضور مردم در حماسه ۹ دی گفت: بی شک ملتی که دراثر فتنه متحمل چنین خسارت هایی شده است، نباید اجازه دهد عناصر، عوامل و وابستگان فتنه گران دست به خیانتهایی مشابه سال ۸۸ بزنند و زمینه فتنه دیگری را در کشور فراهم کنند، لذا حفظظ هوشیاری، بصیرت وآمادگی مردم منجر به خنثی شدن طرح های دشمنان کشور می شود.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت حضورمردم در حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حضور مردم در حماسه ۹ دی امسال درس عبرتی برای عناصر فریب خورده داخل کشور می شود که با میدان دادن به دشمن و زمینه سازی برای فتنه گری به دنبال تامین منافع خود هستند؛ حضور ملت در حماسه ۹ دی نقش بسیار موثری در خنثی شدن  توطئه های دشمن در سال آینده خواهد داشت، لذا انتظار می رود ملت ایران ضمن بازخوانی حماسه ۹ دی امسال نیز با زنده نگاه داشتن و پرشورکردن این حماسه بزرگ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دوام و بقای نظام اسلامی را تضمین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.